בן גביר: "הבית היהודי ניסו לקחת את טפסי המפלגה – כדי שלא נרוץ"

    אסתי פלד 5 Comment on בן גביר: "הבית היהודי ניסו לקחת את טפסי המפלגה – כדי שלא נרוץ"

    עו"ד איתמר בן גביר בריאיון סוער ל'מהדורה המרכזית' על תמיכה אפשרית שלו במפלגות החרדיות: "יש כבר דיבורים על תמיכה. אבל עוצמה יהודית מייצגת ציבור שאין לו פה ולכן לא נוכל לרדת מהמגרש" עוד הוסיף בן גביר, "אני חושב שעוצמה יהודית צריכה לרוץ לבד"

    צילום: אוליביר פיטוסי, פלאש 90
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד איתמר בן גביר מראשי 'עוצמה יהודית' התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, דקות לפני שמזכירות המפלגה מתכנסת לקבוע האם המפלגה תרוץ בבחירות.

    בן גביר תקף את ההתנהלות של הרב פרץ מולו: "חצי שעה לפני הגשת הרשימות הרב פרץ עוד אמר לי 'הכל בסדר אל תדאג' וביקש ממני את הטפסים של הרשימה, כי הוא רצה למנוע ממני להגיש את הרשימה. ממש בנס הכנו עוד טפסים לייתר ביטחון".

    לדבריו, "הסיתו את הרב פרץ לבגוד ולהפר הבטחה. בנט, סמוטריץ' ושקד, הם רוצים לראות את הציונות הדתית בראייה חד מימדית, הם לא רוצים, חרדים, ספרדים, חילונים, מסורתיים ואנשי שכונות" אומר בן גביר ותוקף את ראשי הימין הדתי בגזענות.

    בן גביר תוקף את העדפת שקד החילונית על פניו, "הם באין ממקום מאוד מגזרי וברור. לטענתם איתמר בן גביר לא קשור לציונות הדתית אבל איילת שקד שמחללת שבת כן קשורה. הם לא רוצים לראות מי שלא כמוהם. הם פסלו 84 אלף אנשים שרצים אותנו נכון שאני יותר ימני ודתי מהם אבל בגלל זה לפסול?".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      חברים יקרים, חברי קיבוצים כמוני. בנט עוסק אך ורק בפוליטיקה לקראת הבחירות. לשכת שר הביטחון היא דלת מסתובבת למפגשים פוליטיים, ביטחון? הצחקתם אותו! חנפנות לבייס המתנחלי יש בשפע, מצידו שהעוטף יסתדר לבד. זהו חברים, המשחק ברור: אם אין אני לי, מי לי?!

    2. 4

      הפתרון היחידי הצודק(למרות שאני ממש לא מכיוון של עוצמה או דת)! יהיה לחתום איתו על קו יסוד ריאשון שבו כל זורק אבים ומעלה?כולל מסייעים ..יזרקו בהליך שיפוט מהיר》לעזהאדמתו ורכשו יחלטו לטובת הניפגע ומשפחתו(אם הוא קטים(תגובתי תופסת ל2המינים וזו רק ההתחלה היות ואני מוגבל המילים כאן.(סיפוח הבקעה ושטחיc!

    3. 3

      קצת מוזר להגיד שימות אחד ולא שניים
      שהאחד שיחיה זה הר פרץ
      אולי הפוך עדיף בן גביר איש
      ממולח לוחם נאמן
      אני מעדיף שזה האחד

    4. 2

      היום ראינו מי הם הנוכחים של המדינה שהרסו לגמרי את מערכת המשפט שרת המשפטים לשעבר נווה וחבורתו וכל התגמולים שקיבלו הבכירים מכל הרמות פוליטיקאים שופטים ומי לא
      השרה עצמה גם לא חסר לה היא מקור הבעיה

    5. 1

      אני לא מבינה את בנט, מה אכפת לו לרוץ איתם בבלוק טכני? כולה טכני!!!! שיתנו את 2 המנדטים שלהם לימין סופסוף! אולי הליכוד ירימו את הכפפה וירוצו איתם? או שבן גביר יבין שאם הוא רץ כולנו מפסידים את הבחירות פה