שר הביטחון חסם את הרבשצי"ם; "השפלה"

    עמית דניאל 1 Comment on שר הביטחון חסם את הרבשצי"ם; "השפלה"

    ככה פותרים משבר? הרבשצי"ם הגיבו בדף הרשת החברתית של שר הביטחון נפתלי בנט ונחסמו: "זו לא התנהגות של שר ביטחון"

    בנט צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאבק הרבשצי"ם. בימים האחרונים גילו מספר רבשצי"ם שניסו להגיב בדף הרשת החברתית של שר הביטחון נפתלי בנט גילו כי הם חסומים מלהגיב. "עד היום הוא התעלם מאיתנו, עכשיו הוא גם חוסם אותנו כי הגבנו לו", אמרו הרבשצי"ם.

    לטענתם, "רבש"צים ששואלים אותו בצורה מנומסת אך ביקורתית מה עם הסכם העסקה עבורם ומדוע אינו מתייחס למצוקתם, נחסמים באופן מיידי ותגובותיהם נמחקות! זו לא התנהגות של שר ביטחון. זו התנהגות של אדם שאינו מתמודד. נפתלי בנט, שב איתם. דבר עם 430 אנשי ביטחון ש"נותנים את נשמתם" כמו שאמרת בעצמך", אמרו.

    איתי הופמן, סגן יו"ר הרבש"צים הארצי אמר: "לצערנו אנו חווים בתקופה האחרונה את הביזיון וההשפלות של משרד הביטחון נגד הרבש"צים. לא תיארנו לעצמנו שבעמוד הציבורי של שר הביטחון, נפתלי בנט, נחווה עוד השפלות. עשרות רבש"צים מדווחים שנחסמו בדף של נפתלי בנט. בשישי האחרון, גם אני נחסמתי ואף נמחקו כל התגובות שלי ושל רבש"צים רבים נוספים מהעמוד של השר. אנו מתנצלים בפני כבוד השר שהמציאות הכואבת עושה לו יח"צ לא טוב, אבל זו המציאות שלנו שהוא כשר ביטחון אחראי עליה. אנחנו חיים במדינה דמוקרטית! עד היום השר בנט לא היה מוכן לפגוש אותנו, מהיום הוא גם חוסם אותנו כך שלא יוכל לראות אותנו. פשוט בושה!".

    כזכור, במענה לטענותיהם בשבוע שעבר, עוד טרם נחסמו בדף הרשת החברתית, נמסר ממשרד הביטחון: "משרד הביטחון מוקיר ומעריך את פועלם של הרבש"צים ואת תרומתם לחיזוק הביטחון ביישובים. לאחרונה גיבש המשרד, יחד עם מרכז המועצות האזוריות, הסכם מעודכן הכולל הגדלה של תקציב ההשתתפות במימון מרכיבי ביטחון ליישובים המעסיקים רבש"צים. עמדת המדינה, היתה ונותרה, שהרבש"צים הם עובדי הישובים ועליהם לנהל מו"מ קיבוצי מול מעסיקיהם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה מראה כמה שר הביטחון בנט .צבוע ברגע שקבל את התפקיד תכף יתישר בקו של השמאל