שקד: "כשהובלתי הסכמתי לרוץ עם בן גביר"; בן גביר: "משתמשים וזורקים"

    איתי גדסי 3 Comment on שקד: "כשהובלתי הסכמתי לרוץ עם בן גביר"; בן גביר: "משתמשים וזורקים"
    הפגנת עוצמה יהודית צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הימין החדש איילת שקד הסבירה מדוע בבחירות האחרונות, במפלגה הסכימו לרוץ יחד עם איתמר בן גביר, "בפעם קודמת אני הובלתי את הרשימה, וחשבתי שזה נכון. הצענו לבן-גביר את המקום השמיני והוא סירב. היום בנט מוביל את הרשימה, הדעה שלו היא שונה. בסופו של דבר צריך להסתכל על התוצאה הסופית, וזו תוצאה טובה". את הדברים אמרה בפגוש את העיתונות.

    עו"ד איתמר בן גביר מראשי עוצמה יהודית נמסר בתגובה: "איילת שקד נוקטת בגישה של הרצחת וגם ירשת. גם הרסו את האחדות בימין ולמעשה פסלו 84000 מצביעים שנכון שהם לא האליטה בציונות הדתית אך הם אנשים טובים ונאמנים וגם מבקשת היום ממני לפרוש ולקבל את הקול שלהם. זו השיטה של איילת ונפתלי – משתמשים וזורקים".

    עוד תקף בן גביר: "איילת יודעת שאנחנו היחידים שלא ניכנס לממשלת גנץ לפיד והיא ונפתלי ניהלו משא ומתן לכניסה שלהם לממשלתו. גם איילת יודעת שהסיכוי היחיד של נתניהו להגיע ל 61 מנדטים הוא רק אם עוצמה תעבור ולאור זאת קורא לה להפסיק לירות בנגמ"גש ולקלקל לימין".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אני מעדיפה את איתמר בן גביר

    2. 2

      כמה שנתניהו מזלזל, משפיל ינצל אתכם,ישחק בכם כמו במריונטות ,ימינה מראה נאמנות עיוורת. ואז ביב ממשיך ומקצין . מה עם ערכי צדק למשפט? למה נתניהו מעל לחוק? עצוב למי שהפכתם חסרי חוליות רודפי כסאות

    3. 1

      האמת? שקד ובנט מעצבנים!! גם הוא וגם היא…