הרבשצי"ם החזירו את המפתחות של רכבי הביטחון • צפו

    עמית דניאל 1 Comment on הרבשצי"ם החזירו את המפתחות של רכבי הביטחון • צפו

    הרבש"צים מחריפים את המאבק לנוכח התעלמות משרד הביטחון: החזירו הבוקר את רכבי הביטחון ולא יעשו בהם שימוש

    צילום: דוברות ההסתדרות לאומית
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאבק רכזי הביטחון היישוביים עולה מדרגה. מהיום (חמישי) אין פעילות ברכבי הביטחון שניתנו על ידי משרד הביטחון. מאות הרבש"צים ברחבי הארץ החזירו הבוקר בלית ברירה את הרכבים בהם פעלו לשמירת הביטחון בהתיישבות, בגבולות עזה, ירדן, לבנון ובשאר חלקי הארץ.

    "הרבש"צים לא יכולים לבצע את תפקידם כאשר משרד הביטחון ממשיך את התעלמותו המופגנת אליהם ולא מוכן ולו לשבת ולדבר איתם. רכזי הביטחון מתנצלים בפני התושבים אך משרד הביטחון יודע כבר זמן רב על מצוקת הרבש"צים ומתעלם. על כן כל האשמה היא על משרד הביטחון והעומד בראשו נפתלי בנט. בשבוע הבא יחזירו כלל הרבש"צים את נשקיהם האישיים ולאחר מכן יצאו להשבתה כוללת עד למענה לבקשותיהם המינימליות".

    איתמר שרוני, סמנכ"ל גיוס בהסתדרות הלאומית אמר: "בבוז צורם, משרד הביטחון הביא את ציבור הרבשצים לשפל חסר תקדים בתולדות המדינה. עדיין לא מאוחר, ניתן וחייב לעצור את הכאוס הזה אשר לו השפעה ישירה על מיליון אזרחים בישובי המגן של מדינת ישראל".

    איתי הופמן, סגן יו"ר ארגון הרבש"צים הארצי: "משרד הבטחון והעומד בראשו, נפתלי בנט, מפקירים את בטחון ההתיישבות ואת הרבש"צים. היום החרפנו את הצעדים הארגוניים והשבתנו את רכבי הבטחון, לצערי, החל מהיום בטחון היישובים עובר למשרד הבטחון ונפתלי בנט באופן ישיר. מתנצל בפני 1,000,000 תושבי היישובים המאויימים במדינת ישראל, אך במצב הנוכחי, נוכח האיומים בגבולות ובאיו"ש, אין ביכולתנו לתת מענה מבצעי".

    תגובת משרד הביטחון לאתר "קול חי": "משרד הביטחון מוקיר ומעריך את פועלם של הרבש"צים ואת תרומתם לחיזוק הביטחון ביישובים. לאחרונה גיבש המשרד, יחד עם מרכז המועצות האזוריות, הסכם מעודכן הכולל הגדלה של תקציב ההשתתפות במימון מרכיבי ביטחון ליישובים המעסיקים רבש"צים. עמדת המדינה, היתה ונותרה, שהרבש"צים הם עובדי הישובים ועליהם לנהל מו"מ קיבוצי מול מעסיקיהם".

    בארגון הרבשצי"ם תקפו את תגובת משרד הביטחון ואמרו: "הדבר היחיד שעשה משרד הביטחון זה לייצר כסת"ח לעצמו על מנת לברוח כגנב בלילה מאחריות לרבשצי"ם אשר עובדים במסירות 24/7 בהגנת המולדת, בשליחות צה"ל ומשרד הביטחון. מוטב כי שר הביטחון יתעורר ויקח אחריות על הביטחון! ינחה לאלתר להפסיק את הספינים המכוערים על גבם של הרבשצים!".

    איתמר שרוני, אמר: "משרד הביטחון בורח מאחריות לרבש"צים שהם חוד החנית בהגנה על הישובים בגבולות ישראל. משרד הביטחון משקר ומוליך שולל את כל מדינת ישראל. המשרד מבזה את החלטות בית הדין ובניגוד גמור לפרסומים שלו, משרד הביטחון לא גיבש שום כלום, חוץ מעוד פגיעה ב״מרכיבי הביטחון״ – הרבש"צים. גם מרכז המועצות האזוריות לא עומד מאחורי ההודעות ההזויות של המשרד והניסיון שלו להטיל על מועצה או יישוב אחריות ביטחונית".



    1 תגובות

    מיין תגובות