בנט חוזר לעמוד בראש המפלגה שעזב: "לא בלוק טכני – סיעה מאוחדת"

    איתי גדסי 3 Comment on בנט חוזר לעמוד בראש המפלגה שעזב: "לא בלוק טכני – סיעה מאוחדת"

    יו"ר הימין החדש מבהיר לאחר האיחוד עם הבית היהודי והשארת 'עוצמה יהודית' מחוץ לאיחוד, כי הרשימה החדשה תהיה סיעה אחת ולא בלוק טכני. בנט רוצה לפנות לכולם: "נהיה בית לחילונים, דתיים, חרדלי"ם, מסורתיים וליברלים שבעד שלמות הארץ"

    בנט אמש בוועדת ההבחירות צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הימין החדש, השר נפתלי בנט, הבהיר כי האיחוד בינם לבין הבית היהודי והאיחוד הלאומי אינו בלוק טכני כפי שהיה בבחירות האחרונות, אלה רשימה אחת ומאוחדת, "התאחדנו. ‏לא בלוק טכני, סיעה מאוחדת לפני ואחרי הבחירות" מבהיר בנט ומוסיף  כי שם המפלגה הוא "‏ימינה – טב".

    בנט טוען כי המפלגה תייצג את כלל הציבור הימיני מהדתי ועד החילוני, "‏גאה להנהיג תנועה שמחברת את כל הימין האידיאולוגי וכל גווני הציונות הדתית: ‏דתיים, חילונים, מסורתיים, חרד"לים, ליברלים – כולנו בעד שלמות ארץ ישראל ועם ישראל, ומסורת ישראל". בכך למעשה בנט מחזיר את מפלגת "הבית היהודי" שעמד בראשה שוב למפה הפוליטית.

    גם יו"ר הימין החדש, ח"כ איילת שקד התייחסה לאיחוד הפוליטי: "התהליך היה קשה אבל התוצאה נפלאה. כאישה אני גאה שהרכבנו רשימה עם 50% נשים, חילוניות, דתיות מכל הזרמים, נשות ואנשי עשייה שבאו לעבוד וכבר הובילו מהפכות".

    לדבריה, "אחרי שהאבק ישקע, הימין החילוני האידיאולוגי והציונות הדתית על כל זרמיה, נצא מאוחדים וגאים למסע הבחירות עד לניצחון ולהרכבת ממשלת ימין חזקה ויציבה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      היינו הך.
      הוא הבית החדש.
      הוא ימינה.
      הוא הימין החדש (המחודש).

    2. 1

      גועל נפש של התנהגות של פוליטיקאים!!!!!!!!!!!!!!! עכשיו רואים איך כיסאולוגיה חשובה יותר מאידיאולגיה שאין להם!!!!!!!!!!!!!!