היועץ האסטרטגי ברק סרי: "הסיכוי לממשלת ימין בלי ליברמן קלושה"

    אסתי פלד 3 Comment on היועץ האסטרטגי ברק סרי: "הסיכוי לממשלת ימין בלי ליברמן קלושה"

    היועץ הפוליטי של ש"ס, ברק סרי בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תיאר את המערכה האמיתית בבחירות הקרובות: "הסרטון של הערבים נוהרים הביא 250 אלף אנשי ימין שבדרך כלל לא מצביעים בכלל. נתניהו רוצה לשחזר את ההצלחה שוב בשלל טכניקות"

    צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ הפולטי של יו"ר ש"ס אריה דרעי, ברק סרי בריאיון הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, לדבריו "הסיכוי לממשלת ימין עם 61 בלי ליברמן קלושה". ראש הממשלה ינסה להחזיר קולות ימין, "נתניהו מתכוון להביא מאות אלפי קולות חדשים שיצאו להצביע ב 2015 בשעות הערב אחרי 'הערבים נהורים לקלפיות'. האנשים האלה מאז לא באו שוב להצביע" מסביר סרי.

    ההפבד של בנט בחיבור עם בן גביר, "בנט מכוון למצביעים אחרים לרעננה וגבעת שמואל. אם יתאחד עם בן גביר הוא ירוויח 80 אלף קולות אבל יפסיד מצביעים אחרים שיתרחקו ממנו. בנט גם רוצה לשמור על הדימוי הממלכתי שלו. נתניהו גם זגזג מול עוצמה יהודית בבחירות האחרונות".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אם ליברמן יחבור לליכוד ביבי ריסק שיפיל אותו כמו שעשה לטובים ממנו בהרבה. ליברמן לך בבקשה עם גנץ אנחנו בוחרים אותך כדי להעיף אדם עם המון תיקי כתבי אישום שמפחד מסית משקר לעם פעם אחר פעם

    2. 2

      ליברמן שיחק במדינה כמו ברולטה רוסית …
      ההסטוריה לא תשכח לו על מעשיו והאטימות לדרדורה של
      המדינה שר אדם שרוצה לזרוע הרס מתוך השד שיודע למה ?
      למה?!!!…

    3. 1

      לא להאמין כמה רדוד אפשר להיות ולא לשים לב כמה הדמאל רוגף את ביבי באופן שגובל בפרנויה מבאס לחשוב שהתקשרת הצליחה לעבוד עליך אבל לא נורא זה קרה להרבה יותר טובים ואת מי במקום ליברמן טיפש לא מצוי