עידו נתניהו: "גדולי המשפטנים בעולם מסתכלים בגיחוך על כתב האישום"

    אסתי פלד 1 Comment on עידו נתניהו: "גדולי המשפטנים בעולם מסתכלים בגיחוך על כתב האישום"

    אחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עידו נתניהו בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' תקף את הגשת כתב האישום כנגד אחיו: "אין לי מושג מי הם הפרקליטים, ומה החישובים המשפטיים והאחרים שלהם, אני מאמין שבבוא היום יחקרו את זה"

    צילום: צילומסך מתוך כאן 11
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ד"ר עידו נתניהו התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ולדבריו השמאל רוצה בהפלת נתניהו בגלל סיבה אחת, "ראש הממשלה הוא לבית העניין בבחירות כי הוא מוביל את הימין לניצחונות פעם אחר פעם. הערכה בשמאל כי אם יסירו אותו מהשלטון תם שלטון הימין. לכן עושים לו דימוניזצייה ומשחירים את פניו. כל אדם שהיה מוביל את הימין פעם אחר פעם היו עושים לו את אותו הדבר".

    צוחקים על כתב האישום בעולם טוען עידו נתניהו, "גדולי המשפטנים בארץ ובעולם מסתכלים על כתב האישום בגיחוך. זה לא פעם ראשונה בהיסטוריה שמנסים לסלק מנהיג מהשלטון באמצעים משפטיים פסולים, פשוט זה פעם ראשונה שנתלים במשהו של שוחד תמורת סיקור אוהד כמתן שוחד אין לזה תקדים במשפט העולמי ובהיסטוריה של הדמוקרטיות. לכן אני משוכנע שבמשפט הוא ייצא זכאי".

    על ההתנהלות הלעומתית של הפרקליטות אמר עידו, "ראש הממשלה אינו ממנה את היועמ"ש לממשלה, ישנה וועדה שממנה את היועמ"ש. אין לי מושג מי הם הפרקליטים ומה החישובים המשפטיים שלהם או חישובים אחרים אני מאמין שיחקרו את זה בבוא היום. לא מאשימים אותו על הצעות לנוני מוזס אלה זה מרמה והפרת אמונים כי לא עצרת באמצע השיחה איתו, על זה כתב אישום?".



    1 תגובות

    מיין תגובות