בנט: לא אכלול ברשימה את בן גביר: "האחריות על ראש הממשלה"

    איתי גדסי No Comments on בנט: לא אכלול ברשימה את בן גביר: "האחריות על ראש הממשלה"

    יו"ר הימין החדש נפתלי בנט מבהיר בנחרצות: "אדם שבסלון ביתו מוצבת תמונה של רוצח 29 בני אדם לא יהיה ברשימה שלי" | בנט תוקף את עוצמה יהודית ומגלגל את האחריות לראש הממשלה: "שיסייע לפרץ לחבור אליי, ולבן גביר להסיר את רשימתו"

    נפתלי בנט צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעת פגישתו של יו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט, יחד עם יו"ר 'הבית היהודי' הרב רפי פרץ בלשכתו בקריה בתל-אביב בכדי לדון על האפשרות של אחדות בימין לקראת סגירת הרשימות, מוציא נפתלי בנט הודעה  נחרצת בה מודיע כי בן גביר לא יהיה חלק מהרשימה שהוא נמצא בה.

    בנט תקף את התנהלות 'עוצמה יהודית' מול רשויות המדינה וקרא לראש הממשלה להתערב ולצרף את פרץ אליהם וללחוץ על בן גביר להסיר את רשימתו. יש לציין כי הפגישה בין בנט לבן גביר מתנהלת ברוח טובה וכי סלע המחלוקת הוא בן גביר.

    וכך כותב בנט, "לא אכלול ברשימה שלי מי שמחזיק בסלון ביתו תמונה של אדם אשר רצח 29 איש חפים מפשע. זה לא יקרה. זו החלטתי הסופית".

    בנט ממשיך לתקוף את בן גביר, "ישנם אנשים שאוחזים קו אידיאולוגי הפוך משלנו. במקום לבנות, שוברים. במקום לתקן, מתפרעים. זו תפיסה של בוז עמוק למדינת ישראל ולמוסדותיה. זלזול במפקדי צה"ל ובאנשי כוחות הביטחון. לתפיסתם, אלימות זה בסדר. להעביר סדנאות לפורעי חוק כיצד להתל בחוקרים זו ברכה".

    "אכן, יש פלונטר פוליטי" אומר בנט ומשליך מיידית את פתרונו לפתחו של נתניהו, "אך יש לכך פתרון פשוט ומיידי: שראש הממשלה יזמן אליו את ידידי הרב רפי פרץ, יסייע לו להצטרף אלינו, ושיקרא לבן גביר להסיר את התמודדותו לכנסת. זה בידי ראש הממשלה, ורק בידיו".

    בסיום דבריו כותב בנט, "הקריאה של הליכוד כלפיי להכניס לרשימה בהנהגתי את בן גביר אינה ראויה. אמשיך להילחם על ערכיי" חותם בנט את ההודעה הנחרצת שככל הנראה תגרום לבן גביר להישאר בחוץ יחד עם מעל 80 אלף קולות.



    0 תגובות