נשיא המדינה למקבילו המצרי: "הגז מביא עמו יתרונות לכלכלות שלנו"

    שלמה ריזל 1 Comment on נשיא המדינה למקבילו המצרי: "הגז מביא עמו יתרונות לכלכלות שלנו"

    נשיא המדינה שלח איגרת לנשיא מצרים, לרגל הזרמת הגז הישראלי למצרים: "זרם הגז מביא עמו יתרונות לכלכלות שלנו ומעמיק את הקשר בין מצרים וישראל אחרי מעל 40 שנות שלום" עוד הוסיף הנשיא "שיתוף הפעולה המדיני והביטחוני שלנו כבר משמש יסוד חזק המוביל ליציבות וביטחון לשני עמינו"

    נשיא המדינה עם שגריר מצרים צילום: קובי גדעון לע"מ
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין שיגר היום (רביעי), אגרת חגיגית לנשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי לאחר שהלילה החלה הזרמה מסחרית של גז טבעי מישראל למצרים.

    באגרת כתב הנשיא למקבילו המצרי: "זהו יום חגיגי בהיסטוריה של היחסים בין שתי הארצות שלנו. בעודי כותב לך, גז טבעי החל לזרום ממאגר לוויתן למצרים ולחבר בין המדינות והעמים שלנו. זרם הגז מביא עמו יתרונות לכלכלות שלנו ומעמיק את הקשר בין מצרים וישראל אחרי מעל 40 שנות שלום".

    הנשיא שיבח את הסכם השלום: "מדינת ישראל רואה ביחסים עם הרפובליקה הערבית של מצרים נכס אסטרטגי. זהו מרכיב חיוני ליציבות האזורית המהווה דוגמה לפירות האפשריים של היחסים שיווצרו בעתיד ברחבי המזרח התיכון. שיתוף הפעולה המדיני והביטחוני שלנו כבר משמש יסוד חזק המוביל ליציבות וביטחון לשני עמינו ואני מאמין שנוכל להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו לתחומים אזרחיים נוספים."

    בסיום האגרת כתב הנשיא: "אדוני הנשיא, אזורנו עובר שינוי עמוק. כמנהיגים של עמינו הרואים את טובתם מול ענינו, אני מלא תקווה כי נמשיך לחתור ליציבות ושלום," חתם הנשיא את דבריו וצירף את חתימתו בעברית וערבית.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יצור נאלח.
      אם תלוי בך ובזבל השמאלני, הגז היה נשאר באדמה.
      הגז יוצא למרות המכשולים שהצבתם בפני ראש הממשלה