קריאה לפוליטיקאים מהציונות הדתית: "עליכם להתאחד"

    איתי גדסי 2 Comment on קריאה לפוליטיקאים מהציונות הדתית: "עליכם להתאחד"

    אנשי חינוך בכירים בציונות הדתית בקריאה לראשי מפלגות המגזר: "עליכם להתאחד – המחלוקת תביא להרס, חורבן ושסע בלתי ניתן לאיחוי"

    צילום: Ben Dori/Flash90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי מוסדות, תנועות וארגוני החינוך של הציונות הדתית פנו לפני שעה קלה לראשי מפלגות הציונות הדתית בקריאה דחופה למנוע את הפיצול המסתמן בין המפלגות בבחירות הקרובות.

    במכתב שהועבר היום לראשי המפלגות, עליו חתומים אנשי חינוך בכירים בציונות הדתית כותבים מנהלי המוסדות כי אם נציגיה הפוליטיים של הציונות הדתית יסרבו להתאחד – יהיה עליהם לעמוד להסביר את ההרס והחורבן שהמיטו על המגזר: "אנו ראשי מוסדות, תנועות וארגוני החינוך של הציונות הדתית מקימים קול זעקה מרה כנגד התנהלות המנהיגים הפוליטיים של הציונות הדתית. באם חלילה תסרבו לעשות זאת – עליכם יהיה לעמוד מול הציבור הדתי לאומי על מנת להסביר לכולנו את דבר ההרס והחורבן שעלול הדבר להביא עלינו".

    "המחלוקת ביניכם קורעת את הציבור הציוני דתי ותביא לשסע חברתי שיהיה כמעט בלתי ניתן לאיחוי. אנו נפגשים מדי יום פנים אל פנים עם תלמידינו ובוגרינו ורואים מקרוב את השבר הגדול. אנו פונים אליכם בתחינה בשעות האחרונות לפני סגירת השער – בטלו את גזרת הפילוג שנכפתה עלינו והצילו את העם והארץ".

    על המכתב חתומים: מנכ"ל מוסדות אולפנות וישיבות בני עקיבא אלחנן גלט, מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל, מנכ"ל רשת צביה ינקי פרידמן, מנכ"לית פורום המדרשות התורניות לבנות ד"ר יעל אריאלי, מנכ"ל קרן קהילות ליאור ליפשיץ, מזכ"ל תנועת הנוער אריאל דביר עמיאור ויו"ר מפעלות הציונות הדתית צבי צויבל.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חברימוס…..
      תקשיבו אני עכשיו מדברת אמיתי….. לא מעניין אותי לא פוליטיקה ולא קישקושיה….. תקשיבו אם אדון בנט מוצג פה בעמוד עם כל הכבוד שהוא שר הביטחון …. נכון שהוא יותר טוב מהקודם אין ספק…… אבל מה עם מה שהיה בדרום רצועת עזה השבוע…….. אז בטח אתם שואלים את עצמכם על מה אני מדברת אז שזהו גם לא ידברו על זה בחדשות כי זה כבר לא מעניין אף אחד שיש כאן במדינה שלנו כמעט 40% שסובלים מזה……..נכון אני מבינה שיש גם בלאגן בצפון הארץ אבל זה לא שום סיבה להתעלם ממה שקורה כאן בדרום ואת זה אני כותבת לכם אחרי שהיה מספר אזעקות ה-ר-ג-ע…… בסעד. כפר עזה. בקיצור עוד כמה ישובים אתם מבינים ……… איזה מדינה….???????
      ונכון אתם יכולים להגיד לי ": כן זה ממש בקטנה"….. אבל חברים בקטנה ועןד בקטנה שווה בגדולה אז מה….????????. אנחנו הזבל של המדינה…….. בקיצור לא באה להאשים אף אחד …… בתקווה להבנה ….. דרומית שמדברת בשביל הדרומים

    2. 1

      בקיצור מה שהם אומרים רק משפט אחר מתאים יותר
      =קריאה לפוליטיקאים מהציונות הדתית: "עליכם להתאחד בשביל שלא תעשו סקרים ואז יבחרו בנו