מחאת הרבש"צים: החלו בהחזרת הציוד הצבאי

    admin2 No Comments on מחאת הרבש"צים: החלו בהחזרת הציוד הצבאי

    רכזי ביטחון הישוביים המוחים על תנאי העסקתם ועל היחס המזלזל מצד משרד הביטחון למצוקתם החלו בהחזרת ציוד צבאי לחטיבות המרחביות – דבר המהווה פגיעה אנושה בביטחון התושבים

    צילום: הסתדרות הלאומית
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארגון הרבש"צים (רכזי ביטחון ישוביים) מבית ההסתדרות הלאומית החל הבוקר (רביעי) בהחזרת ציוד צבאי לחטיבות המרחביות, דבר המהווה פגיעה אנושה בביטחון התושבים.

    כזכור, בתחילת השבוע הודיע ועד הרבש"צים על הרחבת צעדי המחאה בעקבות אי הכרת משרד הביטחון באחריותו כלפיהם והבוקר צעד זה מומש. על פי ארגון הרבש"צים, בהמשך השבוע צפויים רכזי הביטחון להחזיר את רכבי השטח שלהם ולאחר מכן יוחזר נשקם האישי.

    בין הישובים שהוחזר בהם ציוד הבוקר נמצאים עשרות ישובים ביהודה ושומרון וביניהם: נוקדים, כפר אלדד, שדה בר, תקוע, מעלה עמוס, מיצד, איבי הנחל, פני, קדם, אפרת, נווה דניאל, אלעזר, אלון שבות, מגדל עז, כפר עציון, בת עין, ראש צורים, כרמי צור, גבעות ועוד.

    ראובן שדור, רבש"צ היישוב תקוע וחבר ועד הרבש"צים הארצי מסר: "החזרנו הבוקר את ציוד החירום של מחלקות ההגנה המרחביות שהוא חלק ממערך החירום של צה"ל בשעת חירום. צעד זה מתבקש לאור הפקרות משרד הביטחון כלפינו. נפתלי בנט, מיליון אזרחים נמצאים תחת סכנת חיים, באחריותך לעצור את הטירוף ולמנוע את הפגיעה בביטחון התושבים".

    איתמר שרוני, סמנכ"ל גיוס בהסתדרות הלאומית: "צר לנו שמשרד הביטחון בראשותו של נפתלי בנט ממשיך להתאכזר ולהתעלל בציבור רכזי הביטחון הצבאיים, אשר מקדישים את חייהם למען ביטחון של למעלה ממיליון אזרחי ישראל בקווי העימות. אנו קוראים לשר הביטחון – אנא התערב באופן בהול בטרם תהפוך סוגית הרבש"צים למשבר ביטחוני קיצוני".

    תגובת משרד הביטחון: "משרד הביטחון מוקיר ומעריך את פועלם של הרבש"צים ואת תרומתם לחיזוק הביטחון ביישובים. לאחרונה גיבש המשרד, יחד עם מרכז המועצות האזוריות, הסכם מעודכן הכולל הגדלה של תקציב ההשתתפות במימון מרכיבי ביטחון ליישובים המעסיקים רבש"צים. עמדת המדינה, היתה ונותרה, שהרבש"צים הם עובדי הישובים ועליהם לנהל מו"מ קיבוצי מול מעסיקיהם".



    0 תגובות