רבנים מגבים את סמוטריץ': "כל מעשיו לשם שמיים"

    איתי גדסי No Comments on רבנים מגבים את סמוטריץ': "כל מעשיו לשם שמיים"

    מספר רבנים וראשי ישיבות בציונות הדתית, פירסמו מכתתב תמיכה גורף ביו"ר האיחוד הלאומי השר בצלאל סמוטריץ' לאחר המיזוג עם הבית היהודי. הרבנים חשפו כי השר התייעץ איתם לאחרונה על מהלכיו, "אנו מעודכנים בנעשה ושותפים בהתלבטויות הרבות והכבדות אשר רובצות על כתפיו"

    השר בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר המהלך השוני במחלוקת של השר בצלאל סמוטריץ' להתאחד עם 'הימין החדש' שמקדמת אג'נדות ליבראליות. היום (שלישי) רבנים בכירים, בהם ראשי ישיבות ורבני ישובים, מפרסמים תמיכה במהלכיו של שר התחבורה יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ.

    במכתב אותו מפרסמים הרבנים נכתב: "כבר תקופה ארוכה שאנו יושבים יחד עם שר התחבורה, ח"כ בצלאל סמוטריץ' בצמתי ההכרעות על מנת להוביל את הציונות הדתית לחוף מבטחים ועל מנת שמן המשבר הנוכחי תצמח ישועה וברכה".

    הרבנים אף מגלים טפח מהתייעצויות אשר נעשו בתקופה האחרונה בחדרים סגורים: "אנו מעודכנים בנעשה ושותפים בהתלבטויות הרבות והכבדות אשר רובצות על כתפיו".

    הרבנים דוחים את הטענות לפיהן בתוך ההסכם היו נגיעות אישיות: "בניגוד לטענות שהושמעו, אנו מעידים כי השאלה הפרסונלית מעולם לא הובילה את הדיונים אלא אך ורק תורת ישראל, אחדות המחנה, הזהות היהודית של מדינת ישראל, גורלה של ארצנו הקדושה והדרכים המעשיות הנכונות ביותר על מנת להוציא לפועל את הערכים הנשגבים הללו".

    הרבנים נותנים גיבויים למהלך של השר סמוטריץ', "אנו מבקשים לחזק את שר התחבורה ח"כ בצלאל סמוטריץ' על החיבור למפלגת הימין החדש ומגבים את מהלכיו שכולם לשם שמיים, למען שמו באהבה".

    הרבנים אף קוראים לרב רפי פרץ להצטרף אל החיבור: "אנו קוראים לשר החינוך הרב רפי פרץ להצטרף אל החיבור עם כלל הכוחות ולהביא בכך ברכה ובשורה של אחדות".

    על המכתב חתומים הרב יהושע שפירא, ראש ישיבת ההסדר רמת גן, הרב שמעון כהן ראש מוסדות בית מוריה באר שבע, הרב דוד דודקביץ' רב הישוב יצהר וראש ישיבת רועה ישראל, הרב אליקים לבנון רב השומרון וראש ישיבת ברכת יוסף אלון מורה, הרב חיים גנץ ראש ישיבת מעלה אליהו תל אביב והרב יואל מנוביץ' ראש ישיבת ההסדר בחיספין.

     



    0 תגובות