'שלום בבית' – ספרו החדש של הרב אייל אונגר

    עפר גדנקן 2 Comment on 'שלום בבית' – ספרו החדש של הרב אייל אונגר
    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין לתאר את ההרגשה הנפלאה של בני זוג, המצליחים לעבור מסע של גילוי, מסע שבמהלכו הם מתוודעים ליכולות שלהם לחיות טוב יותר, מביטים בעיניים פקוחות על הקשר ביניהם, מגלים את החולשות  – כמו גם את החוזקות שלהם, ולומדים  את הדרך להתגבר על המפריעים לו ולמקסם את הפוטנציאל הטמון בהם

    הספר יאפשר לקוראים לחוות 'מסע' כזה, ויעניק להם כלים לדעת להביט בעיניים בוחנות יותר, ולצאת לדרך ולהגיע לשלום בבית

    באמצעות הספר יקבלו הקוראים הנכבדים כלים לגלות מהי הצלחה – ומהיכן נובע הכשלון שלום בית; כיצד נכון להתמודד בזמני קושי, כמו גם כיצד ממקסמים את התועלת מתקופות של אור וכיצד מנצלים את השגרה הברוכה.

    היכולת להבין שאמנם לא כל בני האדם הינם שווים. לכל אחד מהם ישנם כלים שונים ויכולות משל עצמו; יש מהם שניחונו בחוסן נפשי רב יותר, ויש כאלו שחוסנם הנפשי מוגבל יותר; לכל אחד מהם ישנם נתונים מולדים – גנטיים, או כאלו שהתגבשו בצל מאורעות החיים. אולם ככלות הכל – לכל הזוגות  ישנה הזכות והכח לבחור להרחיב את מעגלי היכולת שלהם, ולשפר את נתוני הפתיחה עמם יצאט אל מחוזות החיים.

    והחשוב מכל: ביחד, נתחיל להאמין שהשינוי אפשרי. אין זה משנה מה הם נתוני הפתיחה; אין זה חשוב מה הם היכולות העכשוויות שלנו. לכל אחד ואחד מאתנו יש היכולת לחולל שינוי בחייו, לטובה, לעיתים אפילו מהפך. היכולת הזו נמצאת כאן ממש, רק להושיט את היד – ולגעת בשינוי ולייצר את השלום בבית.

     

     

    ניתן להשיג  בכל החנויות המובחרות



    2 תגובות

    מיין תגובות