פיצוץ במגעים לאיחוד הציונות הדתית

    איתי גדסי No Comments on פיצוץ במגעים לאיחוד הציונות הדתית

    יממה לתום מועד הגשת הרשימות: המגעים לאחדות בציונות הדתית נכשלים, פיצוץ במשא ומתן בין סמוטריץ לפרץ. האיחוד הלאומי: "ריצה לבד בלי הימין החדש תהיה מעשה חסר אחריות". הבית היהודי בתגובה: "האיחוד הלאומי מתנהג בחוסר אחריות למחנה הימין כולו"

    צילום: Gili Yaari/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פיצוץ במגעים לאחדות בציונות הדתית: אתמול (שני) נפגשו יו"ר האיחוד הלאומי השר בצלאל סמוטריץ' ויו"ר הבית היהודי השר הרב רפי פרץ במטרה לבחון אפשרויות חיבורים וריצה משותפת בבחירות, אולם בתום הפגישה האשימו הצדדים זה את זה בכישלון המגעים ונראה כי אין התקדמות במשא ומתן.

    מטעם האיחוד הלאומי נמסר לאחר הפגישה: "נכשל לפי שעה המשא ומתן עם הבית היהודי. ריצה לבד בלי הימין החדש תהיה מעשה חסר אחריות, מנסים לאחד בזמן שנותר את כל הציונות הדתית".

    במפלגת הבית היהודי הגיבו להודעת האיחוד הלאומי ומסרו: "בשביל לומר אמת לא צריך אלפי מילים. יש אמת פשוטה והיא שהאיחוד הלאומי מתנהג בחוסר אחריות למחנה הימין כולו. המרכז של הבית היהודי אישר אמש ליו"ר להוביל חיבורים והמיזוג יאושר על ידי המרכזים המשותפים בהמשך. אין שום פערים וניתן לסגור כבר עכשיו, זה רק עניין של רצון. הסירוב של האיחוד הלאומי מגלה שלא איחוד מפלגות מעניין אותם אלא כנראה הצעה חדשה מהימין החדש. הציבור במחנה הימין ובציונות הדתית מצפה מאיתנו להגיע לאחדות זה מה שעשינו עד עכשיו וזה מה שנעשה".



    0 תגובות