- רדיו קול חי - -

אברך נהרג בתאונת דרכים

הרוג ו- 3 פצועים במצב בינוני בתאונת דרכים מחרידה שאירעה הלילה בין שני כלי רכב, פרטי ומסחרי, בכביש 89 סמוך לגשר עכברה.

הלילה, סמוך לשעה 3:00 במהלך נסיעה בכביש 89, כביש דו סיטרי המורכב מנתיב אחד לכל כיוון, סטה ככל הנראה אחד מכלי הרכב המעורבים בתאונה מנתיב הנסיעה שלו אל הנתיב הנגדי ופגע חזיתית ברכב השני. פראמדיקים שלמד"א קבעו את מותו של גבר כבן 51 ופינו לבי"ח זיו 3 פצועים במצב בינוני, בהם גבר כבן 50, נער כבן 13 וילדה כבת 10.

ההרוג בתאונה הוא הרב בנימין סופר ז"ל, מחשובי חסידי ברסלב בצפת. כאמור, מותו נקבע במקום.

הרב בנימין סופר ז"ל [1]

הרב בנימין סופר ז"ל

פראמדיק מד"א שמעון ביסמוט סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את 2 הרכבים עם פגיעות קשות, נהג אחד הרכבים, גבר כבן 51 נלכד במושב הנהג כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה, תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות של הכיבוי הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן תרופות והנשמה, לאחר פעולות החילוץ המשכנו את הטיפול הרפואי אבל מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. 3 פצועים נוספים, גבר כבן 50 וילדים כבני 10 ו-13 שנפצעו באורח בינוני טופלו במקום ע"י צוותים נוספים של מד"א ופונו לבית החולים".

שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום עם קבלת האירוע ופתחו בחקירת נסיבות התאונה. מבירור ראשוני עולה כי אחד מכלי הרכב המעורבים סטה מנתיב הנסיעה שלו אל הנתיב הנגדי. סיבת הסטייה בבדיקה וחקירת התאונה נמשכת.

מהמרכז הרפואי זיו בצפת נמסר כי בעקבות תאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב על גשר עכברה, הובאו לחדר הטראומה של המרכז הרפואי זיו שני ילדים בני 12 ו-13 (מהרכב האחד) המוגדרים במצב בינוני. כמו כן, פצוע נוסף בשנות ה-60 לחייו (מהרכב השני) כשהוא בהכרה ומוגדר במצב בינוני.