הפיצול מימין לליכוד • עימות סוער במהדורה: ניצחון או אסון?

    אסתי פלד No Comments on הפיצול מימין לליכוד • עימות סוער במהדורה: ניצחון או אסון?

    פעילי 'הבית היהודי' ו'הימין החדש' בעימות סוער ב'מהדורה המרכזית' לאחר ההכרעה של בנט לרוץ בנפרד מהרשימה הציונית דתית. האם ההפסד והאסון למחנה הימין יחזור שוב על עצמו? או שהפעם בלי כחלון ופייגלין הימין החדש יהיה הפתעת הבחירות?

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפיצול והסיכוי בימין: שלומי לוי מפעילי 'הימין החדש' ויהודה לוינגר מאנשי 'הבית היהודי' בריאיון משותף לאחר ההכרעה על ריצה נפרדת בין הימין החדש למפלגות הימין הדתיות,

    שלומי לוי: "יש מפלגות שאז הוגדרו כימין כמו זהות של פייגלין וכולנו של כחלון והיו מספר מנדטים נכבד. כל אדם שלא רוצים להצביע לליכוד ולבית היהודי ורוצה ימין ערכי ופטריוטי יצביע לימין החדש. בבחירות האחרונות הרשימה הייתה דתית ועכשיו הימין החדש תהיה רשימה חילונית ימנית שתיקח את קולות הימין החילוניים והמסורתיים. אני מעריך שנקבל לפחות 6-7 מנדטים".

    יהודה לוינגר: "ברגעים אלו חותמים על הסכם בין שלושת המפלגות יחד עם בצלאל סמוטריץ'. אני מקווה מאוד שבנט לא עושה טעות היסטורית ומניסיון העבר מי שלא עבר את אחוז החסימה הוא נפתלי בנט. הסקרים נותנים לנו 7-8 מנדטים עם האיחוד הגדול אנחנו זקופי קומה . אם היה לנו ספק בבחירות האחרונות, היום אנחנו מאוד חוששים שכמעט 4 מנדטים ילכו לפח".

     



    0 תגובות