ראש מחוז י-ם במכבי במעונם של רבני רמב"ש ג'

    עפר גדנקן No Comments on ראש מחוז י-ם במכבי במעונם של רבני רמב"ש ג'
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור צמיחתה המרשימה של מכבי בבית שמש, ובעקבות הרחבת השירותים המשמעותית בשכונת רמב"ש ג', קיימה הנהלת המחוז והמרחב סיור מקיף בשכונה המתפתחת. במהלך הסיור, התברכו המשתתפים במעונם של רבני הקהילות והשכונה, וקיבלו את ברכתם.

    בסיור השתתפו: ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, מר גידי לשץ; מנהל מרחב בית שמש, מר אליק סטפנסקי; ח"מ מכבי, הרב מנחם נייהוז שליט"א; מנהל השיווק למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר;  ומתאמי קשרי הקהילה בעיר, ר' נתן רובינשטיין ור' יצחק קלוגמן.

    על מנת לעמוד מקרוב על צרכי החברים בעיר, סיירו המשתתפים ברחבי השכונה, פגשו את חברי הקהילות, שוחחו עימם והעמיקו את היכרותם עם התושבים. זאת על מנת להתאים להם את השירותים השונים בדיוק ובהלימה מלאה לאורחות חייהם וסדר יומם.

    חיבור מדויק בין רפואה להלכה

    כחלק משיתוף הפעולה העקבי עם רבני העיר, התברכה המשלחת וראש המחוז, בביתם של כל אחד מרבני הקהילות במקום: המרא דאתרא, הרה"ח ר' יחיאל יהושע רבינוביץ שליט"א, רב קהילת תפארת יעקב; הרה"ג ר' אברהם פדידה שליט"א, רב קהילת עטרת יוסף המעטירה; הרה"ג ר' ישראל מאיר וייל שליט"א, רב קהילת בני הישיבות; והרה"ח ר' אריה וואהל שליט"א, רב ומו"צ בביהמ"ד מיסודו של האדמו"ר קאליש.

    הרבנים שליט"א הביעו שביעות רצון רבה מפועלה של מכבי בשכונה, ושיבחו את הקופה, על שהיתה הראשונה לזהות את הצורך הגובר, ופתחה מרכז רפואי נוסף בלב השכונה. עוד ציינו הרבנים שליט"א, כי מכבי מתייחדת בשיתוף הפעולה המחבר ברגישות בין עולמות הרפואה וההלכה, כך ששירותי הבריאות המתקדמים מוגשים בהלימה מדויקת לטובת צרכי המגזר. כדוגמה לכך הם ציינו את מערך מתאמי קשרי הקהילה שמטפחת מכבי, הפועל בשכונה ע"י ר' נתן רובינשטיין, "העושה לילות כימים למען החברים, ומהווה ברגישות רבה כתובת לכל עניין רפואי". הם בירכו את הנוכחים בהמשך ס"ד דשמיא והצלחה מרובה בעבודת הקודש למען כלל עמ"י.

    בצמיחה מתמדת

    בימים אלה, פתחה הקופה בית מרקחת נוסף של רשת 'מכבי פארם' במרכז הרפואי החדש של ברמת בית שמש ג'. הנהלת המחוז הגיעה למקום כדי לחנוך את המקום ולהתרשם מקרוב מהשירות החדש.

    בית המרקחת נפתח בצמוד למרכז הרפואי ברמב"ש ג', ברח' ישעיהו הנביא 4, שנחנך בשנה האחרונה. מדובר במרכז השני של מכבי בשכונה, והשישי בבית שמש כולה. עם פתיחתו, הרחיבה הקופה את שירותיה בעיר המתפתחת, והעניקה לתושבי המקום, מענה איכותי לצורך הגובר בשירותי רפואה מתקדמים. במרכז ניתנים כל שירותי הרפואה כגון רפואת משפחה, ילדים ונשים, שירותי אולטרסאונד נשים, כירורגיה, פיזיותרפיה, מרפאת אחיות, שירותי מעבדה ומשרד. כמו"כ, לרווחת המבוטחים מרכז החירום ברמת בית שמש א' ברחוב נחל צאלים 6, הפתוח מדי יום בין השעות 20:00-23:00 בימי שישי בין 09:00-12:00, ובמוצאי שבתות וחגים בין השעות 21:00-24:00 ללא תשלום.

    תנופת שירותים

    בבית שמש ממשיכה מכבי בתנופת השירותים, במסגרתה , גויסו בימים אלה 4 רופאי נשים ונוספו שעות פעילות רבות לרווחת החברות. נוסף לכך, דואגת הקופה להנגיש ברחבי העיר את מכלול שירותי הקבוצה המקצועיים והמשתלמים. בין שירותיה ניתן למנות את רשת בתי המרקחת 'מכבי פארם', , ורשת מרפאות השיניים 'מכבידנט' המציעה מעטפת מלאה של רפואת שיניים תחת קורת גג אחת. כמו"כ חתמה רשת האופטיקה 'מכבי ממבט ראשון' הסכמים עם מיטב החנויות בתחום זה בעיר. שם זכאים החברים לקבל ללא עלות משקפי ראייה לילדים חינם, בשווי של עד 600 ₪ כל שנה, בנוסף לזכאויות בביטוחים המשלימים השונים. שירותי רפואה משלימה ניתנים במרפאות 'מכבי טבעי' ברחבי העיר, המצטיינות במתן טיפול מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, ע"י מטפלים מוסמכים וע"פ תכנית טיפול אישית המותאמת לצרכי החבר.

    את פירות ההשקעה ניתן לראות בבהירות בנתוני ההצטרפות העומדים על יותר מ-4,300 תושבי בית שמש שהצטרפו למכבי בארבע השנים האחרונות.



    0 תגובות