קרעי: "וועדת החסינות יכולה לפעול ההפך ממה שמצפים בכחול לבן"

    אסתי פלד No Comments on קרעי: "וועדת החסינות יכולה לפעול ההפך ממה שמצפים בכחול לבן"

    ח"כ שלמה קרעי בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תוקף את התנהלות כחול לבן מול יו"ר הכנסת, "בכנסת הקודמת התפרצו עליי ששאלתי למה צריך את אישור יו"ר הכנסת לכנס את הוועדה ועכשיו מאיימים להדיח אותו אם לא יעשה את רצונם" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס לאפשרות שתקום וועדת הכנסת שתדון בחסינות ראש הממשלה: "גם אם בסוף תוקם ועדת חסינות וראה"מ יופיע בפניה, אני בטוח שהציבור דווקא ישתכנע בחפותו של נתניהו. זה יכול לפעול ההיפך ממה שמתכננים בכחול לבן".

    עוד מאשים קרעי, "כחול לבן מודיעים מראש מה דעתם וגם ליברמן מודיע מראש מה דעתו על זכות החסינות של נתניהו, זו אינה וועדה שבאה לדון בעניינו של ראש הממשלה. גם היועמ"ש של הכנסת מצוי בניגוד עניינים מול ראה"מ בגלל שבת זוגתו עבדה על תיקיו של ראש הממשלה בפרקליטות המדינה".

    קרעי מספר על התהפכות הדעות בכחול לבן, "אני החלפתי בכנסת הקודמת את זוהר בראשות הוועדה. אני שאלתי אותם אז למה צריך אישור של יו"ר הכנסת בכדי להתכנס וכולם יצאו כנגדי מכחול לבן ושאר המפלגות שהכל טעון יו"ר הכנסת. פתאום שהחליפו את הפוזיציה ונגד ביבי עכשיו בכחול לבן מאיימים להדיח את יו"ר הכנסת וכבר לא צריך את הסכמתו".



    0 תגובות