דרעי בנהריה: "אפשר לשקול קיצוץ רוחבי כדי לממן את נזקי הסופה"

    איתי גדסי No Comments on דרעי בנהריה: "אפשר לשקול קיצוץ רוחבי כדי לממן את נזקי הסופה"

    ראש עיריית נהריה נפגש עם ראש הממשלה ושר הפנים בכדי לאמוד את נזקי הסופה שפגעה בנהריה והשיקום, בפגישה אמר רה"ע כי "שר הפנים ליווה אותי מהרגע הראשון ולכל אורך הימים הקשים שעברנו כולנו ואני מודה לו על כך", אמר. "יש בנהריה יש 70 אלף איש וכולנו נושאים עיניהם אליכם לעזרה"

    צילום: פלאש 90
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הסופה הקשה: יו"ר ש"ס השר דרעי, השתתף היום (ראשון), בישיבת עבודה במרכז מידעטק בנהריה בהשתתפות ראה"מ בנימין נתניהו וראש העיר רונן מרלי, ודרך השיכון יפעת שאשא ביטון, בעקבות השיטפון הקשה שפקד את העיר.

    בתחילת הישיבה הציג ראש העיר רונן מרלי את נזקי הסופה הקשה, ושיבח את שר הפנים אריה דרעי שהיה הראשון שנחלץ לעזרת העיר, והוביל סיוע ראשוני לעיר שנפגעה קשות. לדברי ראש העיר, השר דרעי העביר מיידית 5 מיליון שקלים לעבודות שיקום ראשוניות.

    "שר הפנים ליווה אותי מהרגע הראשון ולכל אורך הימים הקשים שעברנו כולנו ואני מודה לו על כך", אמר. "יש בנהריה יש 70 אלף איש וכולנו נושאים עיניהם אליכם לעזרה".

    השר דרעי פנה לרה"מ ואמר: "נהריה איננה חזקה כמו אשדוד ות"א. העיר נמצאת בתוכנית הבראה עם גירעונות גדולים ומתמודדת עם הקשיים בהצלחה. פגעי מזג האוויר נפלו עליה כעת, והיא לא תוכל להתמודד לבד עם הנזקים ללא סיוע של הממשלה. חייבים להירתם ולעזור לעיר. לבחון החלטת ממשלה נקודתית, אולי ביחד עם אשקלון ואולי לשקול קיצוץ רוחבי כדי לממן את נזקי הסופה".

    ראה"מ נתניהו סיכם את הישיבה ואמר: "הגענו לכאן לעזור לנהריה להתמודד עם פגעי מזג אוויר קשים. תבקשו מה שאתם רוצים. היינו בביתו של הגיבור מוטי בן שבת ז"ל ושמענו על גיבור אמיתי שכל חייו פעל לעזור לאנשים".



    0 תגובות