- רדיו קול חי - -

"יש גשם זלעפות בחוץ וקר – אנחנו נגיע אליכם" • סיפור

בעיצומם של הימים הסוערים וגשם עז במחוז חוף ובזמן שעיני כוחות ההצלה היו נשואות לנעשה בנהריה ובמקומות שונים במחוז חוף, השוטרים המשיכו בלתת שרות לאזרח. להלן מכתב שהגיע לידי המערכת ממשפחה מהישוב רכסים:

לכבוד משטרת ישראל מחוז חוף.

הבעת תודה והערכה לשוטר איתי ביזיניאן ולשוטרת גבריאלה זאין.

"ברצוננו להודות מעומק הלב, והערכה רבה למקרה שארע לנו בעיצומם של הימים הסוערים. ביום חמישי האחרון בשעות אחר הצהריים הבת שלנו נסעה לתחנה המרכזית בלב המפרץ. הימים כידוע היו ימי גשם זלעפות באזור, לקחנו אותה לשם ברכב של המשפחה, וכשירדה ככל הנראה נפל לה מכשיר הפלאפון. היא לא ידעה שזה נפל אולם בינתיים היא עלתה על אוטובוס להמשך הנסיעה".

"רק משהתרחקה מרחק רב מהמקום שמה לב כי מכשיר הפלאפון איננו. היא צלצלה מפלאפון של מישהו אחר למכשיר, אולם ללא מענה. היא צלצלה אלינו אל ההורים ליידע אותנו, ואנחנו ניסינו גם לצלצל ואז ענה לנו שוטר ואמר כי אזרח שהיה בתחנת לב המפרץ של האוטובוסים מצא את מכשיר הפלאפון. לדברי השוטר שענה לטלפון, הוא שהה במקום עקב סיור והאזרח שנתקל בו העביר לו את המכשיר. השוטר שאל אותנו היכן אנו מתגוררים וענינו ברכסים, הוא אמר 'אתם יודעים מה, יש גשם זלעפות בחוץ וקר – אנחנו נגיע אליכם ונחזיר לכם את המכשיר'. ענינו לו כי יש לנו רכב ושיגיד לנו איפה הוא נמצא ונגיע לשם. הוא אמר כי הוא התקדם לחוצות המפרץ כך שאנחנו יכולים להגיע לשם, או שהוא ישאיר את המכשיר בתחנת זבולון".

"נסענו לשם, הוא ביקש שכשנגיע שנצלצל אליו והוא ייצא מהניידת להעביר לנו את המכשיר ושלא נצא אנחנו מהרכב עקב הגשמים. אכן הגענו והוא יצא אלינו והחזיר את המכשיר שנאבד לנו. כמובן שהודינו לו על המסירות לאורך כל הזמן הזה. ביקשנו ממנו פרטים שלו ושל השוטרת שהיתה עמו, כי אנו מרגישים חובה לשלוח מכתב הערכה. להלן פרטיהם: איתי ביזיניאן וגבריאלה זאין".

תודה רבה ובהערכה רבה, משפחת ג. – רכסים (השם המלא שמור בידי המערכת).