מפחדים מטראמפ: החיסול חשף את חולשתן של איראן וחיזבאללה

    שלמה ריזל No Comments on מפחדים מטראמפ: החיסול חשף את חולשתן של איראן וחיזבאללה

    סגן נשיא ארה"ב חשף כי איראן בכוונה כיוונה את הטילים שלא יפגעו בכוחות אמריקנים מחשש לתגובה של ארה"ב. המיליציות בעיראק מכחישות כי ירו את הרקטות לעבר מתחם השגריריות ובחיזבאללה מנסים להרגיע את המתח מול ישראל | איראן חשפה את החולשה שלה לאחר החיסול הדרמטי

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החיסול של הגנרל הבכיר ביותר באיראן ואדריכל ההתפשטות האיראנית קאסם סלימאני חשף את חולשתה הגדולה של איראן מול ארה"ב, בעוד הערכות היו כי חיסול שכזה יוביל למלחמה. התגובה האיראנית הייתה מפוחדת וחלשה מאוד. סגן נשיא ארה"ב מייק פנס חשף כי איראן שיגרה בכוונה טילים לאזורים בעיראק שאף אמריקאי לא ייפגע מחשש לתגובה אמריקנית.

    גם בצה"ל מנסחים מחדש את הערכת המודיעין לאור החיסול הדרמטי לטענת החוקרים באמ"ן: איראן כיום נועזת פחות בלי הגנרל סולימאני ומולה עומדת ארה"ב נחושה.

    אמש דווח על שיגור 2 רקטות לאוזר "הגרין זון" האמריקני, ומחשש לתגובה אמריקנית ‏בכיר באחת המיליציות השיעיות המקורבות ביותר לאיראן, אומר שלאנשי המיליציות השיעיות במדינה אין קשר לתקיפות הרקטות. הוא הוסיף כי המיליציות טרם הגיבו על חיסול סולימאני והתגובה תהיה עוצמתית מאוד

    גם חיזבאללה לא צופה "סכנה לביטחון וליציבות בגבולה הדרומי של לבנון", כך דיווח העיתון "א-שרק אלאווסט" מפי מקורות המעורים בעמדת הארגון. כבר בנאומו של נסראללה ניתן היה להבין שהדבר האחרון שהוא מעוניין בו זו מערכה מול ישראל. המזרח התיכון נראה בטוח יותר וחושף את חולשת איראן וחיזבאללה מול ארה"ב וישראל.



    0 תגובות