ליצמן תוקף: "ליברמן ודומיו התירו את דמם של הציבור החרדי"

    איתי גדסי No Comments on ליצמן תוקף: "ליברמן ודומיו התירו את דמם של הציבור החרדי"

    סגן שר הבריאות יעקב ליצמן תוקף את ליברמן על רקע ההסתה כנגד מרן הראש"ל שהזהיר מהסכנה הרוחנית בעליית הגויים: "ליברמן שמאז שזיהה את ההסתה והשנאה כמנוע לגריפת קולות, אינו מפסיק ללבות אש בין האוכלוסיות"

    יעקב ליצמן צילום: פלאש90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר הבריאות יעקב ליצמן מגיב להסתה של ישראל ביתנו על דבריו של מרן הראשון לציון הרב יצחק יוסף, שהזהיר מפני העלאת גויים מרוסיה במסגרת פרצה ב"חוק השבות": "האיש האחרון שיכול לדבר ולהטיף לאחרים על הסתה הוא אביגדור ליברמן. האדם שמאז זיהה את ההסתה והשנאה כמנוע לגריפת קולות, אינו מפסיק ללבות אש בין האוכלוסיות, לשסע בין המגזרים ופועל בזדון ובחוסר אחריות ציבורית, על מנת לפלג ולפגוע במרקם העדין שבין הציבורים השונים בישראל" מאשים ליצמן.

    ליצמן תקף את חברי ישראל ביתנו שהסיתו בכל הכוח בעת האחרונה, "ליברמן ושותפיו לסיעה, כגון אלכס קושניר ודומיו, התירו את דמם של הציבור החרדי והפכוהו לשק חבטות לאומי, בשקרים ובדותות, בבורות ובהכפשות שווא, יום יום, ללא טיפת בושה או אחריות".

    ליצמן המשיך ותקף את ההיתממות של ליברמן "מול דמעות התנין של ליברמן ואנשיו על הסתה ושנאה כלפיהם כביכול, יש לומר טלו קורה מבין עיניכם. אלו אנשי ריב ומדון שבגללם קבוצות מיעוט כמו הציבור החרדי ונציגיו, מתמודדים עם מתקפות שנאה והסתה שלא יתוארו".



    0 תגובות