יחזקאלי: "האיראנים לא ילכו למלחמה כוללת זה יביא לסוף שלטונם"

    אסתי פלד No Comments on יחזקאלי: "האיראנים לא ילכו למלחמה כוללת זה יביא לסוף שלטונם"

    המזרחן הבכיר צבי יחזקאלי בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' התייחס לחיסול הדרמטי של קאסם סולימאני: "כל אחד מפחד על חייו כרגע ולכן נסראללה לא ירצה לצאת לעימות, ללא סולימאני ומורנייה מאחוריו הוא לא ייקח סיכון" | על דף היומי: "בפעם הראשונה שמעתי על דף היומי ב'קול חי' בשיעור של הרב מילצקי"

    צילום: פלאש90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המזרחן הבכיר העיתונאי צבי יחזקאלי התראיין הערב ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס לחיסול קאסם סולימאני, "הוא היה בשבילם המשיח. הוא היה באמת הגדול מכולם. אבל כל האיומים זה רק דיבורים. בכיר איראני אומר גם אם יביאו את הראש של טראמפ זה לא יספיק, הם מטפסים על עצים גבוהים. ייתכן וזה ייגמר במתקפה נקודתית על ישראל".

    על הפרסום של האזהרה של שגרירות ארה"ב: "אין לי מושג מה הבהלה של שגרירות ארה"ב. הדבר המעניין בעקבות חיסול סולימני זו החלוקה מחדש של כל המדינות הערביות, יש עכשיו חלוקה ברורה בין תומכי ארה"ב, לבין ג'יהדיסטים. מי שנותר בעולם הערבי על הגדר הופך את עצמו ללא רלוונטי".

    יחזקאלי סיפר על הדף היומי: "התחלתי ללמוד דף יומי לפני חמש שנים כי במקרה האזנתי לרב מילצקי בקול י. הרב מילצקי שישב באולפן סמוך הצטרף לראיון עם יחזקאלי והשניים סיכמו על סיום מסכת ברכות במשותף".



    0 תגובות