- רדיו קול חי - -

מקלב על ישראל ביתנו: "אין האשמה ופגיעה שלא פגעו בחרדים – לא נסלח"

צילום: פלאש 90

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ אורי מקלב התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן תקף את ההסתה חסרת הגבולות מצד ישראל ביתנו במערכת הבחירות: "כל מה שנעשה על ידי אנשי ישראל ביתנו הוא במטרה להעלות את נושא הדת והמדינה לשיח הציבורי תוך הצגת שקרים בצורה הכי קשה שקיימת, הם לא מניחים את זה לרגע, אנחנו לא מקבלים את חצי ההתנצלות שלהם" אומר מקלב.

עוד הוסיף מקלב: "אנחנו צריכים לשלם את כל הטיפול בשכרות או התמכרויות שתומכי ישראל בתינו מביאים איתם? אי אפשר לשתוק כנגד הדברים הקשים שלהם, אנשים דוברי רוסים מגיעים אלינו בצער ורוצים לעשות הכל לעצור אותם".

על זכות החסינות לראש הממשלה: "אנחנו מבקשים כבר תקופה ארוכה מיו"ר הכנסת להקים את ועדות הכנסת בשורת נושאים חשובים שתקועים כעת במדינה בגלל תקופת הבחירות, אין ספק של נושא החסינות הוא נושא פוליטי לחלוטין ולא יתקיים דיון ענייני".

חלק מפיתרון מצוקת הדיור דווקא מתממש במרכז מספר מקלב, "הייתה שמחה גדולה היום לראות את הקמת בית הספר באחיסמך, היזמים לא התפשרו על איכות הבניה והשירותים במקום זהו קרן אור לפתרון מצוקת הדיור יחד עם שיתוף פעולה מבורך עם הרשות המקומית, לשמחתי רוב המשברים במקום נפתרו וכעת מתאכלסים מרבית יחידות הדיור".