הורשע רוצח ארי פולד הי"ד; השר פרץ: "המחבל בן מוות"

    אריאל שרפר No Comments on הורשע רוצח ארי פולד הי"ד; השר פרץ: "המחבל בן מוות"

    בית המשפט הצבאי במחנה 'עופר' הרשיע את המחבל הנתעב שרצח את ארי פולד הי"ד בפיגוע בצומת גוש עציון לפני כשנה. הרש הרב רפי פרץ: "מחבל שרצח יהודי דינו מוות. חד וחלק. הרשעת רוצחו של ארי פולד הי"ד היא צעד נכון בכיוון, מחבלים הם בני מוות. ואם לא, אז שינמקו בכלא"

    הקדוש ארי פולד הי"ד צילום: באדיבות המשפחה
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית המשפט הצבאי במחנה 'עופר' הרשיע היום (שני) את המחבל שרצח את ארי פולד הי"ד בפיגוע בצומת גוש עציון. המחבל הורשע בעבירה של גרימת מוות בכוונה וכן בשלוש עבירות של ניסיון גרימת מוות בכוונה.

    לפני כשנה ורבע הגיע ארי פולד, אב לארבעה, בן 40, לקניות במרכז המסחרי בצומת גוש עציון, כאשר מחבל פלשתיני כבן 16 התנפל עליו מאחור ודקר אותו בגבו. פולד, חבר כיתת הכוננות של אפרת, הסתער לעבר המחבל לאחר שנדקר וירה לעברו. בכך מנע מהמחבל לפגוע באזרחים נוספים. מאוחר יותר נאלצו בבית החולים שערי צדק לקבוע את מותו של פולד עקב פציעה אנושה מדקירת המחבל.

    שר החינוך ויו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ הגיב להרשעה ואמר: "מחבל שרצח יהודי דינו מוות. חד וחלק. הרשעת רוצחו של ארי פולד הי"ד היא צעד נכון בכיוון, אבל אם הכוונה היא שהוא יעשה תואר ראשון ופינוקים בכלא אזי עלינו לעשות חשבון פנימי רציני עם עצמנו איך הגענו למצב הזה. מחבלים הם בני מוות ואם לא, אז שינמקו בכלא".

    ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן: "מברך על כך שהמחבל המתועב שרצח את יקירינו ארי פולד קיבל את העונש המרבי והמוצדק. חשוב לומר בפה מלא: דינם של הרוצחים – בני עוולה הוא להירקב בקבר ולא לשבת על חשבוננו בכלא עד עסקת השבויים הבאה. תנחומינו למשפחת פולד, ארי היה היקר באדם, נמשיך לחבק אותם ונתפלל רק לבשורות טובות".



    0 תגובות