פניה ליועמ"ש: מנע את מינוי ביטן לשר עקב החשדות נגדו

    איתי גדסי 2 Comment on פניה ליועמ"ש: מנע את מינוי ביטן לשר עקב החשדות נגדו

    עקב החשדות נגד ח"כ דוד ביטן בפרשיות שחיתות שונות פונים ב'משמר הדמוקרטיה הישראלית' ליועמ"ש מנדלבליט בכדי שימנע את מינוי של ביטן לשר: "המינוי חורג באופן קיצוני ממתחם הסבירות"

    יו"ר הקואליציה, דוד ביטן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'משמר הדמוקרטיה הישראלית' פנה היום (שני) ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, על מנת שינחה את ראש הממשלה בנימין נתניהו, להימנע ממינויו של ח"כ דוד ביטן לשר בממשלה.

    לדברי המשמר, בפרשת דרעי-פנחסי נקבע כי במקרים מסוימים, גם ממצאי חקירה פלילית עשויים להקים חובה משפטית לסיום כהונתו של חבר הממשלה. ואם כך לסיום כהונתו של חבר הממשלה, מקל וחומר שכך לעניין מניעת מינויו של חבר הממשלה. נוכח ממצאי המשטרה כי ביטן עבר עבירות שחיתות לרבות שוחד ב-12 פרשות שונות, ובשל הנסיבות המיוחדות הנובעות מכך שמכהנת ממשלת מעבר שאינה נהנית מאמון הכנסת, הרי שזהו המקרה המיוחד שאליו כיוונה הלכת דרעי פנחסי.

    "משכך", נכתב בפניה, "החלטת רה"מ נתניהו למנות את ח"כ ביטן לתפקיד שר חורגת באופן קיצוני ממתחם הסבירות. זהו המקרה המיוחד שבו מוטלת על היועץ המשפטי חובה משפטית למנוע את המינוי".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      גוד ביטן : טובת הציבור לנגד עיני – הא,הא הא משפט מפתח – לנגד עיני הציבור ,כנראה,טובתו של דוד ביטן,עם קבלת שוחד במספר פרשיות ( ברור שזה מעל 12 פרשיות ) והזמן יעדה את שלו ונגלה במה מדובר !!!

    2. 1

      בני אל אפשר לפנות ליועץ לברר בכל מני נושאים שאנו יודעים שהיועץ לא האדם הכי ישר וכלו תככים ורמאויות