אקוניס: "ניסנקורן לא יודע מה זה דמוקרטיה"

    אתר קול חי 2 Comment on אקוניס: "ניסנקורן לא יודע מה זה דמוקרטיה"

    השר אופיר אקוניס תוקף את יו"ר הוועדה המסדרת ניסנקורן ואת מפלגת כחול לבן ברקע התנהלותם בפרשת החסינות לנתניהו: "אבי ניסנקורן לא יודע מה זה דמוקרטיה, לא בהסתדרות ולא במפלגה הטוטליטרית שלו, שמתנהלת לפי דף המסרים של יאיר לפיד. בכירי כחול לבן מסתתרים מאחורי צווי איסור פרסום. הם לא מפלגה דמוקרטית והאחרונים שיכולים להטיף לנו"

    צילום: Miriam Alster/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס תוקף את יו"ר הוועדה המסדרת ח"כ ניסנקורן: "אבי ניסנקורן לא יודע מה זה דמוקרטיה, לא בהסתדרות ולא במפלגה הטוטליטרית שלו, שמתנהלת לפי דף המסרים של יאיר לפיד. בכירי כחול לבן מסתתרים מאחורי צווי איסור פרסום. הם לא מפלגה דמוקרטית והאחרונים שיכולים להטיף לנו".

    אקוניס טוען כי יתכן שהיועץ המשפטי לכנסת, שהכריע בעניין הקמת ועדת הכנסת שתדון האם לתת חסינות לראש הממשלה – מצוי בניגוד עניינים: "יועמ"ש הכנסת אייל ינון צריך להציג לציבור האם הוא מצוי בניגוד עניינים בנושא נתניהו, בגלל בת זוגו שעסקה בתיקי ראש הממשלה בתפקידה כמשנה ליועמ"ש".

    אקוניס ממשיך ותוקף בחריפות את מפלגת כחול לבן והתנהלותם: "אנחנו נשיב לכחול לבן מלחמה. זו מפלגה של כלים ריקים שמתבססת על שנאת נתניהו. שנאה איננה לגיטימית והיא לא תפיסת עולם. אין להם עמדות. עפר שלח דיבר על מדינה פלסטינית והשתיקו אותו. מה העמדה הכלכלית שלהם, כלכלה ריכוזית של ניסנקורן?".

    בנוגע למינוי ח"כ דוד ביטן לשר אמש אומר אקוניס: "זו הפרוגרטיבה של ראש הממשלה במינוי שרים. אני לא מעביר ביקורת על קולגות שלי". את הדברים אמר אקוניס לאיילה חסון ב '103'.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אקוניס הוא פטפטן בלתי נלאה ומהאחרונים שיכולים ללמד דמוקרטיה. אז לידיעת תלמידי האזרחות: איני תומך בצו איסור הפרסום, אבל צווי איסור פרסום אינם ניתנים על ידי מפלגות אלא על ידי בתי המשפט ואלה נחשפים למידע ולמסמכים מסוימים עליהם ניתן שלא להחיל את פומביות הדיון, מסיבות הקבועות בחוק (כגון: מניעת פגיעה בביטחון המדינה, פגיעה לא מידתית בפרטיות וכד') וגם אקוניס לא מכיר. ודומני שהנושא לו רומז אקונעס הגיע עד העליון. אז שיפסיק לקשקש.