השר המיועד דוד ביטן: "מודה לראה"מ על האמון, טובת הציבור לנגד עיני"

    איתי גדסי No Comments on השר המיועד דוד ביטן: "מודה לראה"מ על האמון, טובת הציבור לנגד עיני"

    בליכוד מגיבים להתקפות מבית כחול לבן על מינוי של דוד ביטן לשר החקלאות: "מתוך יאוש הם משתמשים בתרגיל הישן והשקוף של השמאל לפילוג והסתה – "רק לא ביבי"

    15:47
    16.04.24
    אתר קול חי No Comments on "איך סידרת את זה?": מרן הרב אלבז בקטע אדיר מחידון ההלכה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר המיועד דוד ביטן אמר הערב (ראשון) לאחר ההכרזה על מינויו לשר החקלאות: "‏אני מודה לרוה״מ על האמון שנתן בי, אפעל באחריות כשטובת הציבור לנגד עיני, שאיפתו של כל איש ציבור היא לשרת את ציבור בוחריו ואת אזרחי ישראל מהממשלה. אוכיח בעשייתי, כפי שעשיתי לאורך כל הדרך, לכל תפקיד אליו אני נכנס אני פועל להביא לתרומה משמעותית לחברה הישראלית".

    בליכוד מגיבים להתקפות מבית כחול לבן בהם כינו את המפלגה "ארגון פשע" בגלל מינוי דוד ביטן לשר התקשורת לאור כתב האישום שעומד כנגדו. בליכוד אומרים: "בדיוק כפי שראש הממשלה צפה בנאומו בשבוע שעבר, כחול לבן יודעים שהם לא יכולים לנצח את הבחירות מול ההישגים הגדולים של רה״מ נתניהו. מתוך יאוש הם משתמשים בתרגיל הישן והשקוף של השמאל לפילוג והסתה – "רק לא ביבי".

    עוד מוסיפים בליכוד: "כיוון שלכחול לבן אין שום הישגים משלהם ואין להם מה להציע לבוחר, הם רוצים לשנות את סדר היום ולמקד את כל מסע הבחירות בנושא החסינות אבל הציבור לא יקנה זאת".

    כזכור בכחול לבן הגיבו למינויו של ביטן ואמרו: "ראש ממשלה שהפך לעבריין נמלט ממשפט, ממנה כעת חשוד בשוחד למי שיהיה אחראי על מחירי המזון של כולנו. ממשלת נתניהו הופכת לארגון פשע שכל מטרתו היא לדאוג לחסינות לעומד בראשו".



    0 תגובות