חיסול סלימאני: נשיא ארה"ב: "תפסנו אותו בזמן מעשה – שלטונו הסתיים"

    שלמה ריזל No Comments on חיסול סלימאני: נשיא ארה"ב: "תפסנו אותו בזמן מעשה – שלטונו הסתיים"

    שר החוץ האיראני שוחח עם מזכ"ל האו"ם ואמר לו כי "ארה"ב תישא בכל ההשלכות על חיסול סולימאני" | מפקד בכיר במשמרות המהפכה מאיים: "איראן יכולה להגיע ל-35 מטרות אמריקניות חיוניות במזרח התיכון, בהן תל אביב"

    זירת החיסול של הארכי טרוריסט קאסם סלימאני
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום שאחרי חיסול  הטרוריסט הבכיר בעולם קאסם סלימאני: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בהצהרה לתקשורת לאחר החיסול אמר כי "שלטון הטרור של קאסם סולימאני הסתיים". בהצהרה שנשא בפלורידה הוסיף הנשיא האמריקני כי "סולימאני תכנן פיגועים מיידיים וזדוניים. תפסנו אותו בזמן מעשה וחיסלנו אותו".

    ‏שר החוץ האיראני מוחמד ג'וואד זריף ערך שיחת טלפון עם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש, שבה אמר: "ארה"ב תישא בכל ההשלכות על חיסול סולימאני".

    מפקד בכיר במשמרות המהפכה של איראן אמר כי טהרן תעניש את האמריקנים על חיסולו של מפקד כוח קודס קאסם סולימאני בכל מקום שבו הם יהיו. לדברי הבכיר, גנרל גולמלי אבו-חמזה, "איראן יכולה להגיע ל-35 מטרות אמריקניות חיוניות במזרח התיכון, בהן תל אביב". דבריו הובאו בסוכנות הידיעות האיראנית תסנים.

    שר החוץ של ארצות הברית מייק פומפאו שוחח היום (שבת) עם נשיא עיראק ברהם סאלח והודיע כי ארצות הברית נשארת מחוייבת לכך שאינה מעוניינת בהסלמה. השניים שוחחו על החלטתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לנקוט בצעדים לטובת ההגנה על האינטרסים של המדינה.

    השיחה הגיע לאחר הודעת דובר הכוחות המזוינים של עיראק מודיע: הוצא צו להגביל את כל הפעילות הצבאית של ארה"ב בעירק. יש לציין כי לעיראק אין שום  יכולת להגביל את ארה"ב במדינה מדובר בהצהרה לצורכי פנים בלבד.

    שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב שוחח עם מקבילו האיראני מוחמד זריף על חיסולו של מפקח "כוח קודס" של משמרות המהפכה קסאם סולימאני בידי ארה"ב, והביע בפניו את תנחומיו.

    בהודעה שנמסרה ממשרד החוץ הרוסי צוין כי שני השרים "הדגישו שהפעולה האמריקנית הייתה הפרה בוטה של חוקים ונורמות בינלאומיות".

     



    0 תגובות