התאונה ב-443; אפרים רימל שוחרר מבית החולים

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on התאונה ב-443; אפרים רימל שוחרר מבית החולים

    חודש לאחר התאונה הקשה: הפצוע מהתאונה הקטלנית בכביש 443, אפרים רימל – שוחרר מבית החולים | איתי בן ה 12 עדיין מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ עם פגיעת ראש קשה ובמצבו חל שיפור קל מאוד

    מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק פרופ' עופר מרין עם אפרים רימל צילום: שערי צדק
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אפרים רימל, הפצוע מהתאונה הקטלנית בצומת גבעת זאב בכביש 443 שוחרר היום (חמישי) מהמרכז הרפואי שערי צדק ועבר לשיקום בתל השומר.

    אפרים הגיע במצב קשה עם פציעות רבות, טופל ביחידת הטראומה, ביחידה לטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית ועבר מספר ניתוחים מורכבים שסייעו לשיפור במצבו.

    מנכ"ל שערי צדק פרופ' עופר מרין הגיע ללוות את אפרים בצאתו מבית החולים ואמר: "אנחנו מאוד נרגשים היום לראות אותך אחרי התהליך המאוד מורכב שעברת. בטיפול בך היו מעורבים צוותים רבים ממחלקות רבות שנרתמו כולם להחלמתך וכולם היום שמחים לראות את ההתקדמות המדהימה שעשית. מהרגע הראשון ראינו את החוסן הנדיר שלך שיותר חזק מהכל ואנחנו בטוחים שאתה תתגבר על זה ומאחלים לך, לאיתי ולכל המשפחה רפואה שלמה".

    אפרים רימל הודה לצוות הרפואי מיחידת הטראומה, מהיחידה לטיפול נמרץ והמחלקה הכירורגית על הטיפול המסור ואמר: "אני מודה לכם על הטיפול הכל כך מסור באיתי ובי. אני משאיר לכם את איתי להמשך הטיפול ומתפלל שכמו שטיפלתם והצלחתם בטיפול בי ככה נצליח עם איתי".

    בתקופה הקרובה ישוב אפרים לביקורת והמשך מעקב רפואי בשערי צדק. איתי בן ה 12 עדיין מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ עם פגיעת ראש קשה עם שיפור קל מאוד.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רפאה שלימה בתושח"י אמן!