נחנך מבנה בית הספר 'בית יעקב' בשכונת אחיסמך בלוד

    ישראל בן צבי No Comments on נחנך מבנה בית הספר 'בית יעקב' בשכונת אחיסמך בלוד

    במעמד רב רושם ובהשתתפות רבני השכונה ואישי ציבור נחנך מבנה בית הספר בית יעקב בשכונת בשכונת אחיסמך בעיר לוד. ח"כ יעקב אשר: "אפשר לומר על שכונת אחיסמך ש'ראשיתו מצער', כולנו זוכרים שהיו הרבה עיכובים ובעיות בשלבי התכנון וההקמה, אבל בעז"ה 'אחריתו ישגה מאד" • צפו

    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מעמד רב רושם של קביעת מזוזה וחנוכת מבנה בית הספר 'בית יעקב' בשכונת אחיסמך בלוד. במעמד השתתתפו רבני השכונה הגרש"צ רוזנבלט והגר"א ברוידא, חברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר, מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין ובכירי עיריית לוד.

    ח"כ יעקב אשר נשא דברים במעמד, תחילה הזכיר אשר כי: "אפשר לומר על שכונת אחיסמך ש'ראשיתו מצער', כולנו זוכרים שהיו הרבה עיכובים ובעיות בשלבי התכנון וההקמה, אבל בעז"ה 'אחריתו ישגה מאד', כי אנחנו נמצאים כבר בשלב הראשון של השכונה המתפתחת הזו שתהיה גאווה לעיר לוד".

    עוד הדגיש: "צריך להכיר תודה מיוחדת לראש העיר לוד כי היו לו חששות כשהוא נבחר איך הדברים בהקמת השכונה יתקדמו, אבל הבטחנו לראה"ע לוד שנעמוד לצידו ונסייע בכל עניני הפיתוח של העיר והקמת השכונה ואכן – אפשר להציג אינספור עדויות איך בעיקר בועדת הכספים ובשאר הועדות פעלנו לטובת הצלחת העיר לוד. וכמים פנים אל פנים – אנחנו מקבלים מרה"ע את כל מה שהובטח לנו ואת כל מה שסוכם באופן יוצא מהכלל".

    "ועל כך אנו אומרים: 'ברוך אומר ועושה' – צריך לציין לשבח את לשכת רה"ע והצוות המקצועי, שלמרות כל מגוון הדעות, הוויכוחים שהיו בתחילת הדיונים, כל מה שסוכם הכל נעשה בעיתו ובזמנו, וזה הבסיס לשיתוף פעולה הדוק גם בהמשך בכל התחומים עד שהשכונה הזו תהיה תפארת וגאווה לעיר לוד בניגוד גמור לכל התחזיות השחורות של אלו שהתנגדו להקמה ואמרו שהשכונה תפגע בעיר".

    בהמשך הבטיח: "ההשקעה צריכה להימשך, וכפי שנראה ההישג של מבנה ביה"ס שהכל באופן ראוי כך יהיה בע"ה בשאר התחומים כמו בתי הכנסת, מבני הדת ותחום התחבורה שאנחנו משקיעים בו כוחות ומאמצים רבים בתקופה הזו להגיע להסדר לטובת התושבים".

    עוד הוסיף בלהט: "לאחר ימי החנוכה זה הזמן המתאים לומר, כפי שהיתה מסי"נ בנס פך השמן הטהור, כך למדנו לאורך הדורות שאנחנו לא מוותרים על קוצו של יו'ד בכל מה שקשור לחינוך שלנו ושל ילדינו, לא ניכנע לקשיים, לחצי זמן או לחצים פוליטים, הדרך הפדגוגית המסורה לנו מרבותינו גדולי הדורות זצ"ל ושליט"א היא המוליכה אותנו בכל דבר, פה אני אומר לכל אלו שמיעצים לנו ואומרים לנו איך לחיות ואיך לחנך, תשאירו לנו את החינוך שלנו, אל תגעו לנו בפך השמן הטהור שלנו"

    את הדברים המרגשים חתם בברכות ואיחולים: "אני מאחל לכולנו שנמשיך לפעול בשיתופי פעולה בכל החלק הגשמי והצרכים של הקהילה בהכוונה הרוחנית של רבותינו ונברך את הנהלת בית הספר בית יעקב, את הצוות החינוכי, את התלמידות וההורים שיזכו לרוב נחת והצלחה רבה במקום החדש".



    0 תגובות