חגי סגל נגד קושניר: "אנטישמיות קלאסית – הנשיא צריך להתערב"

    אסתי פלד 2 Comment on חגי סגל נגד קושניר: "אנטישמיות קלאסית – הנשיא צריך להתערב"

    העיתונאי חגי סגל בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תוקף את ההסתה של ישראל ביתנו כנגד שומרי המצוות והמסורת: "זה מקרה שבו נשיא המדינה צריך לקחת אחריות ולמחות נגד הדברים משלוחי הרסן שלו. גם ליברמן צריך להתנער ממשהו"

    צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאי חגי סגל התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ותקף את דברי ההסתה הקשים של ח"כ קושניר מישראל ביתנו: "הדברים של קושניר הם אנטישמיות אמתית. זו אנטישמיות קלאסית".

    סגל קרא לבית הנשיא להתערב ולעצור את הטירוף מבית "זה מקרה שבו נשיא המדינה צריך לקחת אחריות ולמחות נגד הדברים משלוחי הרסן שלו. גם ליברמן צריך להתנער ממשהו שמבזה מצווה שהוא עצמו מקיים".

    מה הביא את ישראל ביתנו לרמת אנטישמיות כזו? "אני רוצה לקוות שזה לא קשור לבחירות וזה יכול לפעול כבומרנג. זה אולי כנראה ממקום של בורות עמוקה. כי הוא הרי אמור לדעת שאלו מילים שאנטישמים ישתמשו בהם כנגד יהודים בגולה. אז מנכ"ל משרד ממשלתי בעבר וח"כ ישתמש באותם מילים?".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      צריך להגיש תלונה על קושניר על הסתה לשנאה לגזענות ואנטישימיות אצל היועמ"ש ושיפתח נגדו בחקירה פלילית וגם לוועדת הבחירות בשביל לפסול את קושניר האנטישמי כמו שפסלו את ברוך מרזל

      1. בג"ץ כבר פסק שהסתה נגד חרדים אינה גזענות. הסיבה: "החרדים הם לא גזע"…. רק הסתה נגד ערבים, או אתיופים, או שמאלנים וכו, רק זו היא הסתה