שקד בריאיון: "נתניהו לא יקבל מאיתנו את החסינות על אוטומט"

    אסתי פלד No Comments on שקד בריאיון: "נתניהו לא יקבל מאיתנו את החסינות על אוטומט"

    ח"כ איילת שקד בריאיון למהדורה המרכזית התייחסה לסרטוני ההסתה מבית ישראל ביתנו: "הם סרטונים קשים ונוראיים בעיניי זאת הסתה כנגד הציבור החרדי והדתי. ולדעתי צריך להתעלם מהם"

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    יו"ר הימין החדש ח"כ איילת שקד התראיינה הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. שקד הבהירה בריאיון כי תמיכה בחסינות היא לא תהיה אוטומטית: "אם נתניהו יבקש חסינות מהכנסת הוא לא יקבל אותה מאיתנו על אוטומט. נשמע את שני הצדדים ונקבל החלטה. נתניהו גם יכול להילחם על חפותו בבית המשפט".

    עוד הוסיפה שקד: "אני לא מאמינה שבג"ץ יתערב בסוגיית הרכבת הממשלה ע"י נתניהו. זו סמכות נשיא המדינה שהוא לא תחת סמכות שיפוטית. מהיכרותי עם הנשיא חיות, היא לא תביע דעה".

    על סרטוני ההסתה של ישראל ביתנו: "הם סרטונים קשים ונוראיים בעיניי זאת הסתה כנגד הציבור החרדי והדתי. ולדעתי צריך להתעלם מהם. הם רוצים שנריב איתם אל תתנו להם את התענוג הזה".

    על תיק הדתות: "שאנחנו לקחנו את תיק הדתות הבאנו רב ראשי אחד ציוני דתי לירושלים. אח"כ שלא היה בידינו תיק הדתות, לקחו שני רבנים ראשיים חרדים. בעיני זה סמל רב ראשי ציוני דתי. היו רבנים ראשיים כמו הרב שפירא והרב אליהו שעשו את עבודתם נאמנה".



    0 תגובות