אבוטבול תוקף את קושניר: סרטון עם ניחוח אנטישמי של הגויים ברוסיה

    איתי גדסי 2 Comment on אבוטבול תוקף את קושניר: סרטון עם ניחוח אנטישמי של הגויים ברוסיה

    ח"כ משה אבוטבול תוקף את ההסתה הקשה של ח"כ אלכס קושניר, "מוציא סרטון שכולו דברי בלע הבל ושטות, ומגלה לכולם את בורותו הקשה"

    צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח״כ משה אבוטבול (ש"ס) תקף את דברי ההסתה והבלע של ח"כ קושניר (ישאל ביתנו) כנגד הציבור היהודי שומר המצוות בקדושה ובטהרה, "הוא מוציא סרטון שכולו דברי בלע הבל ושטות, ומגלה לכולם את בורותו הקשה בכל הקשור לעולם החרדי".

    אבוטבול סיפר על הכאילו התנצלות שקיבל בפעם הקודמת מקושניר: "לאחר שתקפתי אותו על הסרטון הקשה הקודם, תירץ לי מר קושניר שמדובר בסרטון ישן.. והנה מתברר שהבחור לא למד דבר ולא שכח דבר ולמרות הביקורת הקשה שוב הוציא סרטון עם ניחוח אנטישמי המזכיר את הגויים ששנאו את היהודים בברית המועצות של אז, ואף נדמה לנו שהם אולי שנאו אותנו פחות ממנו".

    לדבריו, "בהעדר דרך וכיוון לישראל ביתנו, הם משתמשים בנשק ישן וחלול של שנאת החרדים. הציבור יודע את תרומתו הברוכה של המגזר החרדי ויודע להבחין ולזהות פוליטיקה זולה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אם כל כך רע להם בארץ היהודית היחידה בעולם – אולי כדאי שיחזרו לאמא רוסיה? אם יש ביניהם יהודים – הם יחוו אנטישמיות מקורית ואוטנטית. אם הם לא יהודים – הם יתחברו לשורשים שלהם ושם בוודאי לא ירגישו מנוצלים ומסכנים כמו שהם מרגישים כאן.

    2. 1

      אם הם מרגישים כל כך מסכנים פה, בארץ היהודית היחידה בעולם – אולי כדאי שיחזרו לאמא רוסיה???
      אם הם יהודים – הם יחוו שם אנטישמיות שורשית ואותנטית עד שיבינו מה זה יהודי ויחזרו בתשובה (אם לא 'יטפלו' בהם שם בינתיים).
      ואם הם אינם יהודים – הם יתחברו לשורשים שלהם ושם וודאי לא ירגישו מנוצלים ומסכנים כמו שהם מרגישים כאן. אז אולי כדאי, לטובתם שיחזרו לאמא רוסיה!!!