דרעי: "ליברמן הפך ללא רלוונטי"

    ישראל רובין 4 Comment on דרעי: "ליברמן הפך ללא רלוונטי"

    יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי: "נתניהו ראש הממשלה המתאים ביותר מבחינת הכישורים והיכולות. בנוסף יש לי עמדה מוסרית ברורה בנושא: אני לא משליך אבן אחר הנופל" | עוד אמר: "חייבים לעשות ניתוח עומק על הקשר בין עו"ד לשופטים ואיך מתמתנים שופטים. אם לא – איך אדם יכול לעמוד בפני שופט?"

    דרעי צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי שלא התראיין זמן רב בתקשורת החרדית – בראיון מיוחד לבצלאל קאהן ב'קול חי': "אני תמכתי וממשיך בעקביות לתמוך בנתניהו, כי אני חושב שהוא ראש הממשלה המתאים ביותר מבחינת הכישורים והיכולות. בנוסף יש לי עמדה מוסרית ברורה בנושא. אני לא משליך אבן אחר הנופל. אני רואה כמה הוא נרדף ואני לא מוכן בשום אופן להחליש אותו".

    האזינו:

    דרעי מזכיר, כי ראש הממשלה נתניהו הביא את מפלגת הליכוד להישגים אליהם לא הגיעה לפניו: "נתניהו בסוף זה שהעלה את 'הליכוד' למעל 30 מנדטים". דרעי התייחס לסאגת החיבורים-פיצולים במפלגות הציונות הדתית ואמר כי סרב להתערב להם בנעשה בתוך הבית: "אנשי הציונות הדתית פנו אלי להתייעץ איך לרוץ, אני לא רוצה להתערב להם בתוך הבית. יש לנו נתונים שמצביעים רבים מהדת"ל הצביעו בבחירות האחרונות ל'כחול לבן'. ליברמן הפך ללא רלוונטי, כי בממשלת אחדות לא זקוקים לו".

    במענה לשאלה האם יהיו שינויים ברשימת מפלגת ש"ס לקראת הבחירות הקרובות אמר דרעי: "מועצת חכמי התורה היא זו שתחליט בסוף לגבי הרשימה לכנסת. עוד לא הגענו בכלל לדון לזה. רה"מ שוחח איתי אתמול לגבי מינוי שר חדש לתנועה, סיכמנו שנשוחח על זה שוב ביממה הקרובה. לאחר שנדבר אני ייגש לקבל את הכרעתו של נשיא מועצת חכמי התורה. בממשלת מעבר אפשר למנות רק ח"כ מכהן, אפילו השר וקנין לא יכול לקבל עוד תפקיד".

    דרעי סיפר על האירוע הגדול שמתקיים הערב, סיום הש"ס הענק: "הערב באירוע הגדול והמרכזי ביותר של הציבור החרדי, נחגוג את השמחה של כלל ישראל. צפוי לנו מעמד היסטורי ומרגש. אנחנו הולכים לסיים במהלך 20 דק' באמצע האירוע בזמן אמת את כל הש"ס, כך שכל אחד יוכל פיזית לסיים את הש"ס".

    דרעי הוסיף: "הכרטיסים שלנו זה המוצר הכי מבוקש, אתמול בישיבת הממשלה פנו אלי בכירים ביותר ששמעו על עוצמת האירוע וביקשו שאסדר להם כרטיסי כניסה. אני יכול לספר לכם שצפויים להשתתף גדולי ישראל חשובים מאוד שיפתיעו הפעם בנוכחותם. הצלחנו בלחצים גדולים מול המשטרה אתמול בלילה לקבל עוד 1000 כרטיסים למכירה".

    "הולך להיות שילוב מוזיקלי נדיר של מוזיקה חסידית עם מוזיקה אנדלוסית ומזרחית לכבודה של תורה. 40 נגנים על במה אחת. למרות שעשינו אירועים רבים בשנים האחרונות – אני מתרגש מעוצמת האירוע שהולך להיות".

    דרעי התייחס גם להתנהלות מערכות אכיפת החוק בשנים האחרונות ואמר: "זה כבר לא עניין של שמאל וימין, אלא מי השולט כאן. מה זה שלטון דמוקרטי, מי בעל הכוח, מי המחוקק, מי מפרש חוקים, מי מקבל החלטות, איפה הגבול בין הרשויות. כל הקווים היטשטשו ויצטרכו להבהיר אותם".

    "חייבים מערכת של אכיפת חוק ושל שלטון חוק, אבל חייבים לעשות ניתוח עומק על הקשר בין עו"ד לשופטים ואיך מתמתנים שופטים. אם לא – איך אדם יכול לעמוד בפני שופט?", תוהה השר דרעי.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אומר את זה אדם שכבר מזמן הפך ללא רלוונטי בפוליטיקה הישראלית!!!

    2. 3

      כל הכבוד כבוד השר דרעי הגיע הזמן לשלול את אזרחותו של ליברמן בגלל ההסתה נגד חלק מהעם היהודי

    3. 2

      אריה דרעי . אתה הבן אדם הכי לא רלוונטי במדינה. עוד מעט תחזור לרמלה. ליברמן רל6ונטי מאד.

    4. 1

      עמדה מוסרית? דרעי? תגידו הוא אמיתי? חשוד מחדש שכבר הורשע וישב בכלא מדבר על עמדה מוסרית למה זה נשמע כמו מדע בידיוני?