הפיגוע במונסי; הנשיא ריבלין: "עלינו לשלב זרועות מול הרשע"

    איתי גדסי 3 Comment on הפיגוע במונסי; הנשיא ריבלין: "עלינו לשלב זרועות מול הרשע"

    נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס לפיגוע שאירע במונסי ואמר: "האנטישמיות הגואה אינה בעיה של העם היהודי בלבד, בוודאי לא של מדינת ישראל לבדה. עלינו לשלב זרועות מול הרשע הזה המרים ראשו שוב ושוב ומהווה סכנה של ממש ברחבי העולם כולו"

    ריבלין צילום: דוברות המשרד לביטחון הפנים
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס הבוקר (ראשון) לפיגוע המזעזע במונסי בו נדקרו 15 יהודים לפיגוע השנאה שאירע הלילה בניו יורק והביע זעזוע עמוק מהמעשה הנפשע: "המום ומזועזע מהפיגוע הנורא בניו יורק. תפילותינו להחלמה מהירה נתונות לשלום הפצועים. האנטישמיות הגואה אינה בעיה של העם היהודי בלבד, בוודאי לא של מדינת ישראל לבדה. עלינו לשלב זרועות מול הרשע הזה המרים ראשו שוב ושוב ומהווה סכנה של ממש ברחבי העולם כולו".

    יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין התייחס גם הוא לפיגוע ואמר: "הזדעזעתי לשמוע על הפיגוע האנטישמי בעיצומה של מסיבת חנוכה בניו יורק – אירוע חמור ביותר שדורש טיפול שורש מצד הרשויות האמריקאיות. לבי עם הפצועים, משפחותיהם והקהילה. אני בטוח שהממשל האמריקאי יפעל בנחרצות נגד הדוקר השפל ונגד כל פושע שמרים ידו נגד יהודי".

    שר הפנים אריה דרעי אמר: "הזדעזעתי לשמוע הבוקר על ההתקפה האנטישמית בבית רב בניו יורק, בעת הדלקת נרות חנוכה. האנטישמיות מרימה ראש בארה"ב, באירופה ובמקומות נוספים בעולם ועלינו להשמיע קול חזק ולהיאבק נגדה בעזרת מנהיגי המדינות. איחולי החלמה לפצועים וחיבוק גדול לקהילה היהודית בניו יורק".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מספיק עם המילים המכובסות האלו…תרסן את ליברמן ולפיד ואנשי כחול לבן עם ההצהרות הארסיות שלהם ותפסיק עם הסיסמאות…
      צבועים נמאסתם! אתם מתירים את דמם של החרדים בעולם!

    2. 2

      אם ליברמן שונא יהודים חרדים אז זה לגיטמציה לכ