הפריימריז בליכוד: ניצחון מוחץ לנתניהו

    איתי גדסי No Comments on הפריימריז בליכוד: ניצחון מוחץ לנתניהו

    ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו נבחר להמשיך להנהיג את מפלגת הליכוד ולהובילה בבחירות הקרובות, נתניהו זכה ברוב מוחץ של 41,792 קולות שהם 72.5% מהקולות. רה"מ נתניהו: "ניצחון ענק. תודה לחברות וחברי הליכוד על האמון והתמיכה". בגוש הימין בירכו את ראש הממשלה על ניצחונו | סער נותר מאחור עם 27.5% אחוזי תמיכה

    נתניהו צילום: חיים צח, לע"מ
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ויו"ר מפלגת הליכוד בנימין נתניהו נבחר שוב להמשיך ולהנהיג את מפלגת הליכוד ולשמש כמועמדה לראשות הממשלה בבחירות הקרובות.

    על פי תוצאות האמת הסופיות בבחירות הפנימיות (פריימריז) לראשות מפלגת הליכוד, נתניהו זכה ברוב מוחץ של 41,792 קולות שהם 72.5% מסך קולות הבוחרים.

    יריבו של נתניהו, ח"כ גדעון סער נותר הרחק מאחור עם 15,885 קולות ו- 27.5% אחוזי תמיכה בקרב מתפקדי הליכוד.

    אחוז ההצבעה הסופי בשעת סגירת הקלפיות עמד על: 49.45%

    כבר טרם היוודע התוצאות הסופיות אמר רה"מ נתניהו: "ניצחון ענק. תודה לחברות וחברי הליכוד על האמון, התמיכה והאהבה. בעזרת השם ובעזרתכם, אני אוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות הקרובות ונמשיך להוביל את מדינת ישראל להישגים חסרי תקדים".

    ח"כ גדעון סער הודה לתומכיו ולפעיליו: "‏תודה לחברים, למתנדבים, למצביעים הרבים. לכל מי שמאמין בדרך אליה יצאנו. גיליתם אמונה, אומץ-לב ונחישות. אני אוהב אתכם וגאה בכם". מאוחר יותר, עם היוודע התוצאות הסופיות ברך סער את ראש הממשלה על ניצחונו וכתב: "מברך את ראש הממשלה על נצחונו בפריימריז. חברי ואני עומדים מאחוריו במערכה למען הצלחת הליכוד בבחירות. ההתמודדות היתה חשובה מאין כמותה לליכוד ולאופיו הדמוקרטי. אני שלם לחלוטין עם החלטתי להתמודד. זו היתה ההחלטה הנכונה. מי שלא מוכן לקחת סיכון למען הדרך בה הוא מאמין – לעולם לא ינצח".

    בגוש הימין ברכו על ניצחון נתניהו, יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי: "ברכות חמות לך, ראש הממשלה בנימין נתניהו, על היבחרך לראשות הליכוד ומועמדו לראשות הממשלה. כשותף לדרך, אני שמח על הבעת האמון הגדולה שקיבלת הערב מציבור גדול. נשמור על גוש הימין ונקים בעזרת ה' ממשלת ימין חזקה, שתשמור על הצביון היהודי של המדינה".

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ אמר: "ברכות לרה"מ נתניהו על נצחונו בבחירות לראשות הליכוד. ברכות לליכוד ולגדעון סער על מופע דמוקרטי תוסס, שעורר את השטח, הפיח רוח, והעניק מנדט מחודש להנהגה. גם הציונות הדתית חייבת להיות קשובה לרחשי הלב של הציבור ולקיים בחירות דמוקרטיות אם היא חפצת חיים ורוצה להיות ראויה לאמונו".

    בשמאל, כצפוי, לא קיבלו את בחירתם הדמוקרטית של מתפקדי הליכוד והביעו מורת רוח מהתוצאות, ממפלגת העבודה-גשר נמסר: "התוצאות המסתמנות בליכוד מראות על ניתוק הליכוד מהעם. לראשות התנועה העממית והממלכתית שהוביל מנחם בגין נבחר אדם המואשם בשלושה כתבי אישום חמורים. הליכוד העממי והממלכתי נגמר היום סופית".



    0 תגובות