הופעת הענק במגזר; מאות השתתפו בהצגה 'אחד מול כולם' • צפו

    admin2 2 Comment on הופעת הענק במגזר; מאות השתתפו בהצגה 'אחד מול כולם' • צפו

    לראשונה על הבמה: מאות השתתפו בהצגת בכורה 'אחד מול כולם' של איש התיאטרון עופר הלוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר אין ספור הכנות והיערכות, אתמול (רביעי) זה הגיע, בשעה 18:00 בערב צבאו על הדלתות היכל התרבות בפ"ת מאות אנשים בציפייה לקראת הרגע שכולם חיכו לו – הופעת הבכורה להצגה 'אחד מול כולם' שנערכה במסגרת מיזם חנוכה מחזמר למהדרין בשיתוף קול חי ותיאטרון משמחי לב, בכיכובו של השחקן עופר הלוי.

    במהלך הערב התקיימו 2 הופעות בהיכל התרבות פתח תקווה, כשבכל מופע נוכחים באולם כ- 800 ילדים והוריהם, ובכל חג החנוכה צפויה ההצגה להגיע למספר מוקדים ברחבי הארץ.

    מדובר בהפקה בסדר גדול ענק, הנערכת זו השנה השלישית בהשקעה חסרת תקדים. המשתתפים הרבים שיצאו שיצאו נפעמים מההצגה, מספרים כי לא האמינו שאפשרי לקיים אירוע תרבותי ברמה כה גבוהה, בסטנדרטים בינלאומיים ובציוד המתקדם ביותר, תוך הקפדה מלאה על גדרי הצניעות והחינוך. כשהדגש המרכזי הוא על תוכן ערכי ומעשיר ברמה בלתי מתפשרת.

    בתום הערב הראשון בסדרת אירועי חנוכה, אמר השחקן עופר הלוי: "אני מודה לה' על ההזדמנות להעניק לכל המשפחה חוויה תרבותית וחינוכית ברמה גבוהה, שתותיר אתכם עם גאווה יהודית אמיתית. גם השנה בשיתוף פעולה עם קול חי, גייסנו את מיטב הכישרונות בתחום המשחק, השקענו מחשבה רבה בכל פרט ופרט, ודאגנו לפרישה ארצית רחבה, ושעות הצגה מגוונות, על מנת שכולם יוכלו להגיע, לצפות וליהנות מכל רגע".

    הצגות נוספות יתקיימו ברחבי הארץ, (בני ברק, לוד, באר יעקב, אשקלון, רחובות, חולון, עכו, רמלה, חדרה, הרצליה ועוד) כפי שמופיע בפרסומים המשודרים בקול חי ובעיתונות החרדית.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אי אפשר לצפות בוייאו באתר למה?