נתניהו: "אל תתנו לתקשורת להשפיע"; סער: "חרד לשלטון הליכוד"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "אל תתנו לתקשורת להשפיע"; סער: "חרד לשלטון הליכוד"

    אחוזי ההצבעה עומדים על מספר נמוך יחסית לאור מזג האוויר הסוער | נתניהו פנה לתומכיו ואמר: | "השמאל לא יחליט בשבילנו. נצחון גדול בפריימריז הוא נצחון גדול בבחירות לכנסת" | סער פנה לתומכיו ואמר: "אם לא נשנה הנהגה אנחנו יכולים למצוא את עצמנו עם ממשלת שמאל"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפריימריז בליכוד: אחוז ההצבעה בפריימריז לראשות הליכוד עומד בשעה זו (14:00) על 15.18%. מדובר בנתון נמוך במעט אך מובן בשל מזג האוויר הסוער בכל חלקי הארץ הגורם לירידה בהגעת המתפקדים לקלפיות.

    במחנה נתניהו רוצים להביא ניצחון ברור ומוחץ על סער לפחות 80-20. ניצחון כזה יביא לליכוד השורות סביב הליכוד וחיבור תומכי הימין סביב ראש הממשלה. במערכת המשפט יבינו את התוצאות – ייתכן והדבר ישפיע על הדיון אם נתניהו יכול להרכיב ממשלה תחת כתבי אישום לאור התמיכה הציבורית הגבוהה. בכחול לבן יבינו את מעמדו של נתניהו במפלגה ולא ינסו לסכסך או להשפיע כנגד ראש הממשלה בתוך הליכוד.

    סער מדבר על ניצחון אך הפסד של 60-40 יבהיר לכולם בליכוד שמסביבו נמצא מחנה תומכים חזק ויסומן כיורש לאחר עידן נתניהו.

    בסרטון שפרסם ראש הממשלה בעקבות מזג האוויר הקשה אמר נתניהו: "רק בגלל הרוח שלכם נתגבר על הרוחות שבחוץ. אל תתנו לתקשורת, לפייק-סקרים ופייק-סמסים שמסתובבים להשפיע עליכם. השמאל לא יחליט בשבילנו. נצחון גדול בפריימריז הוא נצחון גדול בבחירות לכנסת".

    ח"כ גדעון סער פנה לתומכיו בהודעה מוקלטת ואמר: "אני חרד לשלטון הליכוד. אם לא נשנה הנהגה אנחנו יכולים למצוא את עצמנו עם ממשלת שמאל. זהו יום גורלי לליכוד ואני מבקש את אמונכם, אני יכול להקים ממשלה ולאחד את העם".

    יום הפריימריז: צילום: פלאש 90

    LIKUD LEADERSHIP PRIMAIRIES LIKUD LEADERSHIP PRIMAIRIES LIKUD LEADERSHIP PRIMAIRIES LIKUD LIKUD GIDEON SAAR GIDEON SAAR



    0 תגובות