יותר מקום לרגליים בטיסה

    עפר גדנקן 1 Comment on יותר מקום לרגליים בטיסה
    אילוסטרציה צילום: יח"צ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אל על משיקה את EL AL SPACE , אזור הושבה מרווח במחלקת התיירים בכלל צי המטוסים של החברה.  מושבי EL AL SPACE יציעו הושבה נוחה יותר במחלקת התיירים באמצעות מרחב מחייה מרווח וימוקמו בקדמת המחלקה וביציאות החירום בכל מטוסי החברה, 737, 787 ו-777 ולכל יעדי החברה החל מ-29 במרץ 2020. לאחר שינוי תצורה יפעלו 16 מטוסי ה-787 של אל על עם למעלה מ-70 מושבי EL AL SPACE במחלקת התיירים ויאפשרו שדרוג חווית הטיסה גם ליעדים רחוקים כגון ניו יורק ב-99 דולר לכיוון.

    מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "למדנו על הצורך בהרחבת היצע המושבים המרווחים במחלקת התיירים משיחות ומפגשים עם לקוחותינו המתמידים ואנו נערכים להשלמת מהלך כולל בכל צי המטוסים של החברה ולהשיק את EL AL SPACE. היצע ניכר של מושבים מרווחים במחלקת התיירים יאפשר לאל על להציע, בפרט בטיסות ארוכות טווח שאורכן גם 15 שעות, שדרוג של חוויית הטיסה במחיר משתלם של $99 לכיוון בלבד. נמשיך להתחדש ולשפר את נוחות הטיסה באל על."
    הושבה במושבי EL AL SPACE תינתן ללא תשלום לזכאים בקרב לקוחות היוקרה של מועדון הנוסע המתמיד ולנוסעים שרכשו כרטיסי טיסה מסוג FLEX לפי זמינות בעת ביצוע ההזמנה. כמו כן, הושבה ללא תשלום תינתן למחזיקי כרטיס האשראי  FLY CARD PREMIUM במעמד סגירת הטיסה בנמל התעופה בכפוף לזמינות.

    הושבה במושבי EL AL SPACE תוצע לשאר לקוחות החברה במחלקת התיירים בתוספת תשלום החל ממועד ביצוע ההזמנה ולנוסעים שירכשו כרטיס מסוג CLASSIC תוצע האפשרות לרכוש ההושבה בתוספת תשלום מופחתת, ברכישה מראש. פרט ללקוחות זכאים, עלות ההושבה לכיוון במושבי
    EL AL SPACE תהיה   39 דולר  לבוקרשט, סופיה, לרנקה ואתונה, 59  דולר לשאר יעדי אירופה ו-99 דולר ליעדים ארוכי טווח, לרבות ניו יורק, לוס אנג'לס, שיקגו, מיאמי וטוקיו. ניתן לבצע את התשלום גם באמצעות נקודות מועדון הנוסע המתמיד. המחירים בתוקף לרכישות עד 30.6.20 עבור טיסות הממריאות החל מ-29.3.20

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      קשה לי להאמין שהכתבה הזו חא ממומנת למה זה תחת קטגוריה של תחבורה ולא פלח שוק?