מרן הגר"מ מאזוז במענה לשואל: לתמוך בנתניהו בפריימריז

    איתי גדסי No Comments on מרן הגר"מ מאזוז במענה לשואל: לתמוך בנתניהו בפריימריז

    ראש ישיבת כסא רחמים מרן הגאון הגדול רבי מאיר מאזוז מביע תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו בפריימריז בליכוד. במכתב רשמי שכתב הרב מאזוז במענה לשאלה שהופנתה אליו, כתב הרב כי "בגלל הכלל הידוע ש'אין חכם כבעל הניסיון' אני מעדיף את ביבי וכי בעשור השנים האחרונות עשה רבות למען ארץ ישראל"

    מרן הגר"מ מאזוז צילום: Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) חושף מכתב תמיכה של ראש ישיבת כסא רחמים מרן הגאון הגדול רבי מאיר מאזוז בראש הממשלה בנימין נתניהו, בבחירות הפנימיות לראשות הליכוד.

    במכתבו כותב מרן הגר"מ מאזוז: "בגלל הכלל הידוע ש'אין חכם כבעל הניסיון' אני מעדיף את ביבי כי בעשור השנים האחרונות עשה רבות למען ארץ ישראל ו'סחב' את אובמה שמונה שנים עד שירד מגדולתו וחוקר ודורש ומפרסם כל מזימות איבנו ותחבולותיהם. והוא בידידות רבה עם ארה"ב, רוסיה והודו ואין ספק שזו ברכת שמים למי שאוהב את ארץ ישראל".

    WhatsApp Image 2019-12-24 at 13.31.24

    קרעי שחשף את המכתב אמר: "מו"ר הגאון הרב מאיר מאזוז שליט"א הכריע להצביע לנתניהו בפריימריז. חיבתו לראש הממשלה ידועה לכל והתגלתה ביתר שאת בברכה החמה שבירך אותו במוצאי השבת האחרונה. כדרכו בקודש, קיבל את ההחלטה בשיקול דעת ובכובד ראש ומתוך כבוד לכל הנוגעים בדבר וטעמו ונימוקו עמו".

    "כשמש המוסיף על נרות החנוכה, אוסיף עוד טעם מדברי החכם מכל אדם שאמר: "לֵךְ מִנֶּגֶד לְאִישׁ כְּסִיל" (משלי יד). פרשנות אקטואלית לפסוק היא שכאשר אתה רואה את התקשורת והשמאל מהללים את המועמד השני בהלל גמור ובהודאה, תעשה בדיוק את ההיפך".

    "הם יודעים שנתניהו הוא היחיד שיכול בעז"ה להוביל את המחנה הלאומי לנצחון מוחץ בבחירות לכנסת ולכן מנסים להוכיח לנו באותות ובמופתים את ההיפך. ראש הממשלה בנימין נתניהו נלחם בשביל מדינת ישראל במשך למעלה משלושים שנה. הגיע הזמן להכיר לו טובה. טובה שתחזור אלינו בכפל כפליים בשירות האדיר שהוא ימשיך לעשות למען מדינת ישראל. אני קורא לכל מתפקדי הליכוד לבוא לעזרת השם בגיבורים, למען מסורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל, ולהצביע נתניהו ביום חמישי הקרוב".



    0 תגובות