(אי) פינוי חאן אל אחמר; עימות בין סער לכ"ץ

    איתי גדסי 3 Comment on (אי) פינוי חאן אל אחמר; עימות בין סער לכ"ץ

    ברקע אי פינוי המאחז הפלסטיני הבלתי חוקי 'חאן אל אחמר' התעמתו ח"כ גדעון סער ושר החוץ ישראל כ"ץ | סער: "נדרש שינוי כדי להאבק על עתיד יהודה ושומרון במעשים ולא בדיבורים". כ"ץ: "הניסיונות להציג את שיקולי נתניהו והקבינט בעניין חאן אל אחמר ככניעה, כדי לקושש קולות בפריימריס – מעיד על ציניות וחוסר בגרות מדינית"

    צילום: מאיר וקנין / נועם רבקין פנטון - פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המועמד לראשות מפלגת הליכוד חבר הכנסת גדעון סער שב ותוקף את הממשלה על אי פינוי המאחז הפלסטיני הבלתי חוקי 'חאן אל אחמר': "לפני מספר ימים אמרתי בחאן אל אחמר כי לא הובאה סיבה מדוע הפינוי מתעכב. היום גילינו מה הסיבה: ממשלת ישראל פוחדת מהאג. זה גם מבהיר את אוזלת היד מול ההשתלטות הפלסטינית על שטחי C בשנים האחרונות. נדרש שינוי ונעשה אותו בעוד ארבעה ימים כדי להאבק על עתיד יהודה ושומרון במעשים ולא בדיבורים".

    שר החוץ ישראל כ"ץ התייחס לדבריו של סער ואמר: "ממשלת ישראל לא פוחדת. לממשלת ישראל יש אחריות על חייליה, הלוחמים והקצינים שלה, בשיקוליה בעניין חאן אל אחמר. כשגדעון סער תמך בממשלה בהקפאת ההתיישבות ושחרור מחבלים עם דם על הידיים תמורת חידוש המו"מ עם אבו מאזן אני התנגדתי וננקטו נגדי סנקציות".

    כ"ץ הוסיף כי "הניסיונות להציג את שיקולי נתניהו והקבינט בעניין חאן אל אחמר ככניעה, כדי לקושש קולות בפריימריס – מעיד על ציניות וחוסר בגרות מדינית".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      האמת בדברי סער על חידלון טוטאלי של ביבי בכל תחומי החיים,
      לא תטוטא ע"י שום ספין והשמצה!

      יח סער! יחי המלך!!!

    2. 2

      צריך מישהו ימני שיעמוד בראש הימין

    3. 1

      חבורת שוטים מתי תבינו שאי אפשר לנקוט מהלכים כדוגמת החלת ריבונות וכו בקלות עם כול הכבוד יש לחץ עולמי על מדיניות זו ולכן יש דברים שעושים לאט לאט ולא חוכמה לנקוט מהלכים שכאלה בפזיזות כדוגמת סער וחבריו