פעילי הבית היהודי לרב פרץ: בטל ההסכם עם בן גביר או שנבחר יו"ר

    איתי גדסי 1 Comment on פעילי הבית היהודי לרב פרץ: בטל ההסכם עם בן גביר או שנבחר יו"ר

    פעילי ונציגי הבית היהודי שלחו מכתב לרב פרץ בו דרשו לבטל את ההסכם מול עוצמה יהודית, מכיוון שנציגי המפלגה לא אישרו אותו במרכז המפלגה. הפעילים אף איימו כי במידה והרב פרץ לא יבטל את ההסכם הם ידרשו בחירות חדשות לתפקיד יו"ר המפלגה

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסערה בבית היהודי: לאחר פרסום הסכם הריצה המשותפת סחתם יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ מול איש עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר בשישי האחרון. פעילי הבית היהודי זועמים על המהלך שנעשה ללא היוועצות עימם, במיוחד לאחר הבחירות האחרונות בהם הרב פרץ סלד מאפשרות לחבירה עם עוצמה יהודית.

    במתכב שנשלח לרב פרץ כתבו הפעילים של המפלגה כנגד הרב פרץ כי לא שיתף איש במפלגה במהלכים הפוליטיים ועל החיבור עם עוצמה יהודית שאיננו בלוק פוליטי אלה ריצה משותפת. בהמשך המכתב קבלו החברים על התרגילים לדבריהם שהרב פרץ עושה כדי לא לפתוח התמודדות על תפקיד יו"ר המפלגה.

    במכתב דרשו פעילי המפלגה מהרב פרץ: "הנך מתבקש להודיע לאלתר על ביטול ההסכם, להביא את הצעותיך למרכז המפלגה לדיון אמיתי (המרכז אינו חותמת גומי) ולקיים בחירות דמוקרטיות".

    לסיום משגרים אזהרה פעילי המפלגה: "במידה ולא תכנס מיידית את מרכז הבית היהודי לקיום בחירות וניהול הליך דמוקרטי, נכנס אנו את מרכז המפלגה ונכריז על בחירות דמוקרטיות שיחזירו את האמון והלגיטימציה הציבורית שאיבדנו בשנה האחרונה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      פעילים חרות מה אתם הורסים