- רדיו קול חי - -

פרץ ובן גביר סיכמו על ריצה משותפת

הבוקר (שישי) נפגשו שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, ח"כ רפי פרץ ויו"ר "עוצמה יהודית" עו"ד איתמר בן גביר וסיכמו על ריצה משותפת בבחירות הקרובות במתכונת בחירות אפריל 19'.

בהודעה משותפת שמסרו השניים נכתב כי "הבחירות הקרובות יהיו גורליות לעתיד מדינת ישראל ולמחנה הימין בפרט, הציבור עייף ממאבקים וממחלוקות ורוצה אחדות בציונות הדתית ובמחנה הימין – לא אחידות אלא אחדות. הדרך להצלת ממשלת הימין עוברת בחיבור של כל המפלגות מימין לליכוד. אסור לנו להגיע למצב שאחת מהמפלגות לא תעבור את אחוז החסימה וכתוצאה מכך יזרקו אלפי קולות ימין לפח".

בנוסף, קראו בבית היהודי ובעוצמה יהודית לאיחוד הלאומי ולשר בצלאל סמוטריץ' להצטרף עוד היום לאיחוד השורות ואחדות הציונות הדתית, "האיחוד הלאומי הוא חלק בלתי נפרד מאיחוד מפלגות הימין" מסרו השניים.

יו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ אמר לאחר האיחוד: "יש לנו מחוייבות למחנה הימין, אסור שקולות ימין ילכו לפח. הבחירות האלו גורליות לממשלת הימין ולציונות הדתית. הצורך באחדות היא צו השעה. אנו מאחדים את השורות ויוצאים יחד קדימה. קורא לשר בצלאל סמוטריץ׳ להצטרף וללכת יחד עוד היום כדי שהפעם תוצאות הבחירות יהיו ברורות".

יו״ר עוצמה יהודית עו״ד איתמר בן גביר אמר: "אנו שמחים על החיבור שנוצר הבוקר ומביא בשורה למחנה הימין. החיבור בין עוצמה לבית היהודי יציל את את הימין ויביא ל-61 מנדטים להקמת ממשלת ימין".