בני ברק: יוקמו מרכזי יום חדשים וייעודים לילדים מוגבלים

    דוד קליגר No Comments on בני ברק: יוקמו מרכזי יום חדשים וייעודים לילדים מוגבלים

    הנהלת 'בלב אחד' נפגשו עם ראש עיריית בני ברק לצורך פיתוח משאבים למען הילד המיוחד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפגישתם של הנהלת 'בלב אחד' עם ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין הם דנו בהרחבת פעילות הארגון בעיר. ראש העיר שיבח את פעילות הארגון והביע את רחשי ליבו למען הילדים המיוחדים.

    במסגרת פרויקט הקמת מרכזי יום ייעודיים לילדים מיוחדים בריכוזים החרדים ברחבי הארץ, נפגשו אמש הנהלת ארגון 'בלב אחד' בראשותו של איש החסד הר"ר דוד וויטמאן, עם ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין וצוות לשכתו. במפגש הציגו ההנהלה בפני ראש העיר את פעילות הארגון למען הילדים המיוחדים ובני משפחותיהם, ואת התכניות להרחבת הפעילות בעיר בני ברק.

    בימים אלו פועלים בארגון לקידום הקמת רשת מרכזי יום ייעודים לילדים מוגבלים. במרכזי היום יוכלו הילדים ליהנות ממשחקיה עשירה ומגוונת, ממשחקי מחשב וקורסים מעשירים. המרכז, שיופעל במהלך שעות היום יעניק להורי הילדים זמן איכות עם בני המשפחה ויכולת לנהל את סדר היום שלהם בצורה רגועה ואיכותית.

    הרב רובינשטיין הביע את התפעלותו מהפעילות הענפה ומהיחס החם והחיבוק לילדים ולמשפחות והדגיש כי פעילות זו קרובה לליבו ויסייע בכל אשר יוכל.

    יו"ר 'בלב אחד' ר' דוד וויטמאן הודה לראש העיר וציין כי "הארגון יחד עם הצוותים המקצועיים והמתנדבים פועלים במלוא המרץ על מנת להפעיל את מרכז היום בבני ברק בהקדם. אנו מודעים לכך שהמשפחות לילדים בעיר התורה והחסידות זקוקים לפרויקט הזה באופן מידי", סיכם וויטמאן.



    0 תגובות