קנוניה פוליטית: הליך הדחת נשיא ארה"ב עבר כצפוי בבית הנבחרים

    שלמה ריזל No Comments on קנוניה פוליטית: הליך הדחת נשיא ארה"ב עבר כצפוי בבית הנבחרים

    הליך ההדחה שמובילה המפלגה הדמוקרטית כנגד נשיא ארה"ב דונלד טראמפ עבר הלילה בבית הנבחרים הנמצא בשליטת הדמוקרטים. ההליך צפוי להיעצר בסנאט האמריקני שם הנשיא יזוכה מכל האשמות כנגדו

    דונאלד טראמפ צילום: איציק רויטמן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלילה (חמישי) בית הנבחרים האמריקני הנמצא בשליטה דמוקרטית הצליח להעביר הלילה כצפוי, את ההחלטה הפוליטית להדיח את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. מדובר בפעם השלישית שהליך דומה קורא בבית הנבחרים האמריקני בתולדות ארה"ב. למהלך אין שום משמעות לכהונתו של דונלד טראמפ כנשיא ארה"ב.

    על הסעיף הראשון  "ניצול כוח לרעה": 230 בעד, 197 נגד, 1 נוכחת, 3 לא הצביעו, 4 מקומות ריקים.

     

    על הסעיף האישום השני – "שיבוש עבודת הקונגרס": 229 בעד, 198 נגד, 1 נוכחת, 3 לא הצביעו, 4 מקומות ריקים.

    לאחר שההליך אושר בבית הנבחרים הנמצא בשליטה דמוקרטית הוא צפוי לעבור אל הסנאט האמריקני שינהל את משפט ההדחה של דונלד טראמפ שם כצפוי הסנאט הנמצא בשליטה רפובליקנית יזכה את נשיא ארה"ב מכל אשמה.

    ההליך ההדחה שכולו פוליטי, מראה על הקיצוניות חסרת התקדים שהידרדרה אליה המפלגה הדמוקרטית בארה"ב. סקרים בארה"ב הראו כי רוב הציבור האמריקני מתנגד להליך ההדחה. התמיכה בנשיא האמריקני רק הולכת וגוברת לאור התחזקות הכלכלה האמריקנית ברמה היסטורית.

    יש לזכור, כי הליך ההקצה שעברה מפלגת הלייבור בבריטניה, רק סייע למפלגתו של בוריס ג'ונסון לזנק בבחירות ולנצח בנוק אאוט את הלייבור. פוליטיקאים אמריקנים הזהירו מתהליך דומה שיקרה במערכת הבחירות האמריקנית.



    0 תגובות