ברקת על הקמפיין: "נציג את הישגי נתניהו ונעלה רעיונות חדשים"

    איתי גדסי No Comments on ברקת על הקמפיין: "נציג את הישגי נתניהו ונעלה רעיונות חדשים"

    ח"כ ניר ברקת התייחס לקמפיין הבחירות שמתכנן הליכוד ואומר כי "הקמפיין יתמקד בדברים החיובים וההישגים של ראש הממשלה. יחד עם רעיונות ודגלים חדשים". לדבריו "הבחירות האחרונות יצרו קרע בעם והגיע העת להתרכז בהישגים"

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הצהרות מבכירי הליכוד בתקופה האחרונה כי בניגוד לבחירות האחרונות, הקמפיין בבחירות הקרובות יהיו על ההישגים של הליכוד ולא כנגד כחול לבן. ח"כ ניר ברקת אמר היום (שלישי) כי שוחח עם ראש הממשלה על כך וכי הוא אישר כי קמפיין הליכוד יהיה חיובי.

    ברקת הסביר את המניע למהלך החדש: "אנחנו נמצאים אחרי שתי מערכות בחירות. השיח בבחירות הללו היה בעיקר שלילי. השמצות, והכפשות, מכל הצדדים. חרמות אישיות, חרמות של מגזרים. הקרע והשסע בעם רק גדל".

    עוד הוסיף ברקת: "היום כשאנו ניצבים בפני מערכת הבחירות השלישית שנכפתה עלינו לצערנו הרב, אני מתחייב שאעשה כל מה שאני יכול, כדי שהשיח יהיה חיובי. שיתרכז באתגרים האמיתיים שיש למדינת ישראל. אפשר שיהיה ויכוח נוקב, ויש פערים גדולים בתפיסות העולם בין הליכוד לכחול לבן ומפלגות אחרות, אבל שנתמקד בנושאים המדיניים, הבינלאומיים, הכלכלי-החברתי, בסוגיות אמת".

    ברקת חשף כי יוצגו הישגי ראש הממשלה יחד עם רעיונות חדשים: "אני יכול לגלות לכם שכבר שוחחתי עם ראש הממשלה על הנושא, וישנה הסכמה שאנחנו בליכוד ננהל במערכת הבחירות הקרובה קמפיין חיובי. הרעיון הוא לא רק להציג את ההישגים האדירים שהיו לממשלה בראשותו של בנימין נתניהו בעשור האחרון, אלא גם להעלות רעיונות חדשים ודגלים נוספים".



    0 תגובות