הרב אליהו קורא להדיח את קפלון: "עלול להוביל להקזת דם"

    איתי גדסי No Comments on הרב אליהו קורא להדיח את קפלון: "עלול להוביל להקזת דם"

    יו"ר רבני הקהילות הרב עמיחי אליהו שלח מכתב חריף ליועמ"ש בדרישה לחקור את קפלון על הסתה ולהדיח אותו באופן מיידי מתפקידו: "השנאה והקיטוב במדינת ישראל הולכת ומחריפה וכעת נחשפנו לרוע הגדול מכל, אשר עלול להוביל להקזת דם, לאלימות ולפגיעה בציבור שלם, אשר זכויותיו שוות לכל אזרחי המדינה"

    ההסתה מבית ישראל ביתנו
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דברי ההסתה החמורים ביותר שנראו מבית שיכרותם של ישראל ביתנו היו דבריו המבחילים של סגן ראש עיריית חיפה לזר קפלון כנגד הציבור הדתי והחרדי. הדברים עוררו זערה רבתי בעולם היהודי. רבים קראו לעצור את גלגלי ההסתה החמורים מבית ישראל ביתנו לקראת קרע קשה בעם ישראל.

    יו"ר איגוד רבני קהילות, הרב עמיחי אליהו שלח אתמול (שני) מכתב חריף ליועמ"ש בדרישה לחקור את סגן ראש עיריית חיפה, לזר קפלון כנגד הציבור הדתי ולהדיח אותו לאלתר מתפקידו.

    במכתב נכתב: "היות ואמירות אלה נאמרו מפי איש ציבור שקיבל את המנדט מאזרחי העיר חיפה. והיות והוא אמור לייצג את כל אזרחי העיר, כולל הדתיים, קשה מאד לשאת אמירות חריפות מעין אלו המעודדות שנאה, הסתה וגורמות לחלק ניכר מהציבור להרגיש מודח"

    עוד נכתב: "השנאה והקיטוב במדינת ישראל הולכת ומחריפה וכעת נחשפנו לרוע הגדול מכל, אשר עלול להוביל להקזת דם, לאלימות ולפגיעה בציבור שלם, אשר זכויותיו שוות לכל אזרחי המדינה. אינו שונה אדם החובש כיפה על ראשו ממי שאיננו".

    נוסף על כל זאת גם הדרישה לחקור ולהדיח את קפלון: "אני קורא לך להורות באופן מידי לפתיחת חקירה כנגד הסתה פרועה זו, וקורא לך להדיח לאלתר את סגן ראש העיר חיפה מתפקידו".

    photo_2019-12-17_09-29-21



    0 תגובות