סער השיק את הקמפיין; "נתניהו נכשל, עכשיו תורי"

    איתי גדסי 1 Comment on סער השיק את הקמפיין; "נתניהו נכשל, עכשיו תורי"

    ח"כ גדעון סער בטקס השקת הקמפיין לקראת התמודדותו לראשות מפלגת הליכוד: ""נתניהו נכשל פעמיים בהקמת ממשלה, לא כי איבדנו את הרוב בעם התומך בדרכינו, וכל אדם שעיניו בראשו מבין שאין כל סיכוי שנתניהו ירכיב ממשלה חדשה אחרי הבחירות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב, ביישוב אור יהודה, השיק גדעון סער את הקמפיין שלו לראשות הליכוד בנוכחות אלפים מחברי התנועה, חברי כנסת, ראשי רשויות וראשי סניפים.

    בנאומו התייחס סער לעברו בליכוד גם ברגעיה הקשים של התנועה, הביע את הערכתו לנתניהו ופועלו ופרש את משנתו. סער טען בנאומו כי קיימת סכנה של הקמת ממשלת שמאל אם לא יעמוד בראשות הליכוד.

    "זהו ערב שמונע מאהבה גדולה", פתח סער, "אהבה גדולה למדינה ואהבה גדולה לתנועה שלנו – הליכוד. נלחמתי על חיי הליכוד ברגעים הכי קשים ,נלחמתי בכל הכח להפלת ממשלת קדימה ולמען החזרת הליכוד לשלטון. אין אדם שעשה יותר ממני יומם ולילה – בהסברה, בשטח, בכנסת, בוועדת הבחירות, מול נציגי המפלגות האחרות, כדי שנחזור לשלטון, כדי שהדרך שלנו תחזור להוביל את עם ישראל".

    "אין אדם אחר בפוליטיקה שעשיתי עבורו יותר מאשר עשיתי עבור בנימין נתניהו. ואני לא מתחרט על כך, ולעולם לא אתחרט על כך. כי בנימין נתניהו הוא אחד מגדולי מנהיגי הליכוד ומדינת ישראל ומראשי הממשלה החשובים ביותר שהיו לנו. הוא הביא את ישראל להישגים מדיניים כבירים. ואת האמת הזאת לא שכחתי גם כשרדף אותי, גם כשפגע בי. גם כשהשיב לי רעה תחת טובה".

    "תמיד השתדלתי להתמקד בטובת התנועה וטובת המדינה, וזה בדיוק מה שאני עושה, מה שאנחנו עושים היום ובקמפיין הזה. האמת הכואבת, האמת העצובה היא שראש הממשלה, שיש לו הערכה והערצה עצומה בקרבנו, חסום. הוא נחל גם תבוסות אבל הביא אותנו ארבע פעמים לשלטון. אבל הכתובת על הקיר: לא תהיה פעם חמישית".

    "נתניהו נכשל פעמיים בהקמת ממשלה, לא כי איבדנו את הרוב בעם התומך בדרכינו, וכל אדם שעיניו בראשו מבין שאין כל סיכוי שנתניהו ירכיב ממשלה חדשה אחרי הבחירות בשניים במרץ. אני אומר לכם הערב: אם לא נחולל שינוי – אנחנו קרובים מאוד לממשלת שמאל".

    לאחר מכן סער הציג את עיקרי התוכנית שלו: הובלת רפורמה משמעותית במערכת המשפט, חקיקת חוק יסוד החקיקה עם פסקת ההתגברות, פיצול תפקיד היועץ המשפטי לממשלה, חיזוק זכויות חשודים, עצורים ונאשמים מול המערכות, לקיים פיקוח אמיתי על הפרקליטות – עצמאות התביעה אינה שוללת פיקוח, לעשות מהפכה של דה-פליליזציה במערכת המשפט.

    בנוסף, לקיים שימוע פומבי למועמדים לשיפוט בבית המשפט העליון, להבטיח את עתיד ההתיישבות ואת עתיד אחיזתנו ביהודה ושומרון ובקעת הירדן במעשים ולא בדיבורים, להתמודד עם אתגרי הבטחון הלאומי, לשנות את המדיניות כלפי החמאס והג'יהאד האסלאמי בעזה, יש לעצור את בניין הכוח וההתעצמות של החמאס והג'יהאד האסלאמי, אסור ללכת ל"הסדרה" ללא בלימת ההתעצמות הזו שמכוונת רק נגד ישראל ואזרחיה, יש ליצור קונצנזוס ציבורי ופוליטי רחב לקראת מהלך נועז אבל מתחייב של פירוק התשתיות הצבאיות של החמאס והג'יהאד בעזה, יש להבטיח חיי שגרה לאזרחי ישראל בעוטף עזה ובדרום, והכי חשוב: לאחד את עמנו – עם ישראל.

    סער אמר עוד: "לא מתוך גבהות לב אני אומר לכם הערב: יש לי את היכולות והכישורים, הידע והניסיון, יכולות קבלת ההחלטות וביצוע, והמנהיגות להוביל את מדינת ישראל לעשור הבא. אני מבין לעומק את כובד המשימה ולכן, אני גם מוכן לספוג את ההתקפות, ההכפשות, השקרים, ההשמצות. למרבה הצער הם באות מהבית".

    "אני רוצה לבקש מכם בכל לשון של בקשה", אמר לסיום, "אל תגררו לפרובוקציות. אל תכפישו בחזרה. אני יודע שזה כואב, אבל אל תפגעו גם באלה שפוגעים בי, שמכפישים אותי או שמזלזלים בי. בעיקר: הקפידו בכבודו של מנהיגנו, ראש הממשלה בנימין נתניהו. אני מאמין שיבואו ימים ונחזור לשתף פעולה יחדיו למען עמנו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יחי סער המלך.
      אידיאולגיות ולא סיסמאות ביבים.
      שיח מכבד ושפוי!
      למרות שבקלות ובצדק יכול היה להיגרר לביבים.
      יחי המלך!!!