שי ניצן מסיים את תפקידו; אוחנה יכריז על המחליף

    איתי גדסי 3 Comment on שי ניצן מסיים את תפקידו; אוחנה יכריז על המחליף

    פרקליט המדינה בשש השנים האחרונות שי ניצן מסיים היום את תפקידו, בצל סערת תיקי נתניהו והגשת כתבי האישום נגדו. שר המשפטים אמיר אוחנה צפוי להכריז על זהות המחליף

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שני) פרקליט המדינה שי ניצן מסיים את תפקידו לאחר שש שנים בתפקידו כפרקליט המדינה. בימין נושמים לרווחה עם צאתו מהתפקיד לאחר שנטען כנגדו כי במהלך עבודתו הכתיב מדיניות שמאל, ביחס להריסת בתי מחבלים. וכמובן ניהול תיקי ראש הממשלה והפיכת מהלכים חוקיים לעבירות בתיקי נתניהו.

    היום צפוי להודיע שר המשפטים אמיר אוחנה על המחליף שיתמנה תחתיו. המינוי של אוחנה יהיה מ"מ זמני בשל מינויו תחת ממשלת מעבר.

    מתיחות רבה נרשמה בין היועמ"ש מנדלבליט לשר המשפטים בניסיון להתערב בעבודת השר ולהכתיב לו את מי למנות לפרקליט המדינה. שר המשפטים לא התרגש מניסיון ההתערבות הבוטה ואמר כי רק הוא יחליט על זהות פרקליט המדינה.

    המועמדים לפרקליט המדינה הם כולם אנשי הפרקליטות: המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים, שלמה למברגר; מנהל המחלקה הכלכלית, דן אלדד; והמשנה לפרקליטת מחוז מרכז, אורלי בן ארי־גינזברג. זאת, לאחר ששני המועמדים הנוספים, המשנה ליועמ"ש רז נזרי ופרקליטת מחוז תל אביב אושרה גז-איזנשטיין, הודיעו כי אינם מעוניינים בתפקיד.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      שי ניצן מעניין את ביבי.
      אותנו מעניינת דינה זילבר!

    2. 2

      שחר של יום חדש . האויר מזוקק ונקי יותר. הלחץ שהפעיל שי ניצן עלצאזרחי ישראל השתחרר ורספוטין של העם היהודי עף לנו מהעיניים . ברוך שפטרנו ממנו מהצר והאויב של מערכת החטקהוהמשפט בישראל

    3. 1

      ידי אוחנה ראש נאשם (ביביש)
      לא מוסרי שנאשם יקבע מי יקבע לגביו !!!⁦????????????